Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Problem z moim autkiem jest następujący.

Niby wszystko jest w porządku ale od czasu do czasy ( coraz częściej)

auto odmawia posłuszeństwa objawia się to np. podczas jazdy w pewnym momencie nie reaguje na pedał gazu brak sterowania dawka paliwa.

Wychodzę z tego wyrzucając auto na luz obroty spadają i po chwili mogę znowu wrzucić bieg i jedzie. Niestety niekiedy obroty spadna aż do zera i auto gaśnie , wtedy o wrzucennie biegu odpala jak na zapych.

Na postoju obroty biegu jałowego skaczą w okolicy 1000 silnik pracuje bardzo nierówno jakby nie na wszystkich cylindrach (aż nim rzuca)

 

Bardzo często przygasają cyferki na liczniku km

 

Zastanawiam sie czy to wtrysk stwerują cy , czy może poleciało coś w elktronicznej części pompy wtryskowej , a może komputery

 

Auto ma już przejechane ponad 320tys.

Opublikowano
Prawdopodobnie kończy się sterownik silnika.To ten z większym portem z nr.0 281 001 077 lub 088(końcówka zmienia się zależnie od seri).Najlepiej było by założyć inny dobry na próbe.
Opublikowano

Tak miałem i to nie raz.Na obecnym wozku przejechalem pół bańki i właśnie z nim walcze.

Pierwsza przygoda z uszkodzonym sterownikiem( z tego powodu gość ją sprzedał w dobrej cenie)wygladała tak,na wolnch obrotach silnik zmieniał obroty o jakieś 500 tzn. sam je pdwyższał i tylko leciutkie naciśnięcie pedału gazu uspokajało sprawe,podbijał obroty też podczas podjeżdżania do skrzyżowania na włączonym biegu i pouszczonym gazie co powodowalo strzał do przodu i tylko refleks ratował przed kłopotem,potem pojawił się proble z wyłanczaniem się silnika sporadyczny ale się zdarzał(cofaleś kluczy i spowrotem a on odpalal jak by nigdy nic).Walczył z tym serwis BMW w Łodzi i nie wiele zdziałał.Sprawe rozwiązal od ręki serwis w Niemczech,kazał wymenić własnie ten sterownik,wymieniłem i problem przestal istnieć.

Co do rzucania silnikiem(tak jak by nie wszystkie gary chodzily) to przyczyna może też istnieć w przepalonej uszczelce pod głowicą,sprawdź czy ci płynu z chłodnicy nie wyrzuca(najlepiej uzupelnic na full),czy olej nie jest mleczny.A co do konczenia sterownika to sie objawi tym że auto będzie chodzilo tylko na wolnych obrotach i nie będzie reagowalo na pedał gazu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.