Skocz do zawartości

m10b18 na wtrysku problem po wymianie palca i kopułki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Dziś przyszła do mnie oryginalna kopułka i palec od BMW dałem jakieś 260 zł auto delikatnie szarpało do 2000 obr..Po wymianie u mechanika palca i kopułki jest trochę cyrk,mianowicie na postoju lub przy 2000 obr trzęsie budą silnik ma jakby trochę spadek mocy szarpanie ustało odpala normalnie tyle ze w pewnych granicach go strasznie telepie nie wiem czy to wina kabla może nie chodzi na jeden cylinder zaczynam żałować że się za to brałem szczerze ,co może być nie tak?

 

 

EJ czy tak mają iść przewody kopułki w m10?

 

http://i1193.photobucket.com/albums/aa353/thebigkick/1984%20BMW%20318i/photo6-1.jpg

Opublikowano
OMG na 3 cylindrze był wyciągnięty kabel ze świecy .Autko wróciło do wigoru śmiga perfect.Pozdro można zamknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.