Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Z góry uprzedzam, że jestem nowy, ale przeglądałem forum i nie znalazłem nic co by mi jakoś mogło pomóc. Problem dotyczy tego iż moja kuchenka nie chce schodzić z obrotów, na benzynie jest wszystko w porządku a na lpg na postoju czy też w czasie jazdy zawiesza się na około 1,5- 2 tyś obrotów i nie widzi jej się z nich zejść jeśli nie "pstryknę" w pedał gazu. Instalacja jest 1 gen na zwykłej śrubie idącej do miksera. Z tego co na razie przy niej zrobiłem to zmieniłem świece, tps, czyściłem przepustnice + uszczelnianie każdego możliwego miejsca na lewe powietrze, reset ecu, parownik podmieniany bez efektu, regulacja również nic nie daję jedynie auto gorzej chodzi a obroty nie schodzą :(

 

https://www.youtube.com/watch?v=_Hs-Zl3aKaA&feature=youtu.be

Dodaję krótki filmik z tego jak samochód pracuję najpierw na benzynie a później przełączam na lpg i jeśli nie "pstryknę" w pedał gazu to obroty nie spadną.

Btw nie zwracajcie uwagi na kontrolkę od stanu klocków hamulcowych jest zwarcie do masy i mam zamiar w najbliższym czasie to naprawić :)

Opublikowano

Zdjąłem górną część kolektora, wszystko wyczyściłem i uszczelniłem delikatną warstwą sylikonu, przewód od odmy wymieniony, reszta przewodów ok. A co do plaka to aż cały silnik się świeci i ładnie pachnie :8)

Myślę po prostu nad zainwestowaniem w Inpe i sprawdzeniu parametrów silnika, bo mój elm 327 łączy się z większością aut do których go podłączałem, ale nie z bmw :) A co do inpy czy będzie ona współpracować z m43 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.