Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Moje Auto e90 3 2.0d 2006r silnik m47t2 ma juz 200tys km przejehane i do tej pory wtryski nie byly robione. Wiec nadszedl czas na ich regeneracje z powodu nadmiernego kopcenia czy tez nierownym odpalaniem przy zerowej temp. Chcial bym to zrobic samemu tzn. wymienic je (a same wtryski oddac do regeneracji) mam kilka pytan i béde bardzo wdzieczny jesli ktos mi podpowie kilka rzeczy. Zaopatrzylem sie w kabelek i oprogramowanie zeby je dopisac na koncu.

Co do samego wyciagniecie czy ktos to juz robil i na co uwazac jakie narzedzie będe potrzebowal?

Czy jesli wyjme wtryski i wysle je do regeneracji auto moze stac na dworze ? czy jakos zabezpieczyc te dziurki po wtryskach?bo kilka dni to potrwa zapewne.

Ogolnie wyslucham kazdym uwag rad i propozycji co do wyciągania wtryskow.

Przepraszam za błędy.

Dziękuję

Opublikowano

Najprościej chyba będzie jak kupisz śrubki o takim samym gwincie i wkręcisz w miejsce wtrysków ;)

 

Na co zwrócić uwagę, poszukaj z jaką siłą trzeba je DOKRĘCIĆ i kup klucz dynamometryczny, no i po regeneracji powinni ci dać nowe kody do dopisania, przypilnuj tego :)

 

A tak to większych problemów nie powinieneś mieć.

 

Jak już to będziesz robił to rozbierz kolektor EGR i wyczyść wszystko, skontroluj klapki, jak trzeba to wymień kolektor ssący.

 

PS. Grunt, że robisz to co robisz z autem ;) 95% olała by sprawę albo kupowała by i lała czyściki kiedy już jest po fakcie tak naprawdę, Zdaj relację po robocie. :cool2:

 

 

pzdr. Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.