Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Zapoznałem się z obecnymi tematami dotyczącymi takiej wymiany i dla ścisłości chciałem jedynie potwierdzić wszystkie informacje aby było jasne.

 

Rozumiem że słupki są takie same jedyna zmiana to Przewód rurowy nr : 11617806995

 

Mam auto z 12/2007 pierwsza rejestracja 1.01.2008 silnik 177ps

 

Mam zamiar kupić silnik z E91 2011r N47D20C 177ps wraz z wtryskami, pompą CR, pompą wody, kolektorem ssącym itp wyłączając turbo, alternator, etc

 

Czy ten osprzęt też jest taki sam i taka wymiana jest możliwa bez komplikacji?

 

Proszę o odpowiedz czy nie jestem w błędzie,

 

W moim silniku po 279tys km obruciło panewke, rozrząd robiłem 10tys km wczesniej,

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak rozrząd zrobiłeś to wymień tylko sam słupek a nie cały silnik z osprzętem. Ten nowszy silnik może być już Euro5 a wtedy ma inna elektronikę.
Opublikowano
Dostałem naprawde korzystną ofertę na silnik z osprzętem i z uwagi na cenę jestem zainteresowany przerzuceniem tez osprzętu gdyż jest poprostu z mniejszym przebiegiem, jakie dokładnie części mam porównać, mam też niuans, czy jeżeli na starym silniku miałem DPF Out zrobiony program + chip, czy po wrzuceniu nowej jednostki napędowej nie będzie konieczne ponowne strojenie? Wiadomo że program został na komputerze który się nie zmienia ale parametry silnika mogą być teraz lepsze lub gorszę i stąd moja ciekawość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.