Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent: BMW E60 520i 2004

 

Dwa dni temu dolałem płynu chłodniczego oraz uzupełniłem olej. Dziś po włożeniu kluczyka wyświetlił się komunikat o niskim poziomie płynu chłodzącego.

Odkręcam korek- zbiornik niemal pusty. Uzupełniłem płyn chłodzący i po chwili pojawiła się kałuża pod autem- widać jak dość intensywnie wycieka płyn chłodzący gdzieś spod zbiornika.

 

Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak dostać się do spodu zbiornika żeby dokładnie zlokalizować miejsce wycieku? Podejrzewam, że dolałem trochę za dużo płynu, ciśnienie w układzie skoczyło i doszło do rozszczelnienia gdzieś na wężu czy na połączeniu ze zbiornikiem.

 

Niestety wizyta w serwisie będzie ostatecznością- aktualnie jestem w Norwegii i koszty naprawy tutaj osiągają astronomiczne kwoty nawet za proste usługi.

 

Załączam film:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Vm0w1e44KsM&feature=youtu.be

 

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Trochę samodzielności i wszystko można zrobić samemu :mrgreen: (prawie wszystko)

 

Zdemontowałem zbiornik- jest pęknięty, aż dziwne, wygląda jakby został uderzony kamieniem/czymś twardym, punktowo.

 

Wymienię zbiornik na nowy i powinno być po temacie.

 

Na przyszłość gdyby ktoś potrzebował podzielę się linkiem do instrukcji demontażu:

 

http://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/22-WATER-Coolant_Expansion_Tank_Replacement/22-WATER-Coolant_Expansion_Tank_Replacement.htm

 

Zdrowia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.