Skocz do zawartości

Adaptive Driver Memory (dla AT) : ograniczenia resetu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Czy ktos sie juz spotkal z niemozliwoscia resetowania Pamieci nawykow kierowcy skrzyni biegow automat (adaptive driver memory for AT) ?

Albo z faktem ze kilka kilometrow po resecie, pamiec wraca do stanu przed resetem albo do jakis zupelnie zwariowanych wartosci ?

 

jezeli sie nie spotkal czy istnieje teoretycznie taka mozliwosc na przyklad jakis limit logiczny ? lub np jak przy innych pamieciach flash starego typu istnieje ilosc maksymalnych zapisow mozliwych ?

 

Modul TCM GS 19.11 ma 1 Mo pamieci , czy to w nim jest zapisywana adaptive driver memory czy w ECU (192 ko Flash) ? czy przy ilosci roznych informacji tam zapisywanych jest mozliwe ze pamiec przez np 9 lat przekroczyla swoja ilosc mozliwych zapisow ?

 

Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia aktualnych wartosci w pamieci co do zapamietanego sposobu prowadzenia kierowcy (adaptive driver memory) ? W szczegolnosci chodzi mi o wartosci adaptacji przepustnicy (throttle body adaptation).

 

Czy sa dwie pamieci odzielne (pliki) dla adaptacji, jedna dla trybu drive druga dla trybu sport ?

 

W koncu czy sa jakies wartosci skrajne adaptacji ponizej ktorych nie mozna zejsc ? (chodzi mi szczegolnie o adaptacje przepustnicy)

 

 

MSV70/skrzynia 6HP19/CAS2/

 

 

jezeli to nie ten dzial to przepraszam

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zarejestrowani
Opublikowano

To po kolei :

 

1. Nie ma ograniczeń ilości adaptacji

2.Pamięć nie wraca do poprzednich wartości ani ustawienia nie są kosmiczne chyb że masz ewidentny problem z olejem bądź też nabojami mechatronika lub z samym mechatronikiem

3. Pamięć adaptacji przepustnicy przechowywana jest w module DDE/DME

4. Adaptacja nie rozróżnia trybu normal/sport , adaptacje wykonuje się na trybie D i DS tylko dlatego że w trybie DS nie zawsze osiągniesz graniczne obroty czy też odpowiednie ciśnienie w układzie

 

W razie pytań pisz na priv bo tutaj pewnie nie będę długo zaglądał ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.