Skocz do zawartości

Adaptive Driver Memory (dla AT) : ograniczenia resetu ?


Rivasi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy ktos sie juz spotkal z niemozliwoscia resetowania Pamieci nawykow kierowcy skrzyni biegow automat (adaptive driver memory for AT) ?

Albo z faktem ze kilka kilometrow po resecie, pamiec wraca do stanu przed resetem albo do jakis zupelnie zwariowanych wartosci ?

 

jezeli sie nie spotkal czy istnieje teoretycznie taka mozliwosc na przyklad jakis limit logiczny ? lub np jak przy innych pamieciach flash starego typu istnieje ilosc maksymalnych zapisow mozliwych ?

 

Modul TCM GS 19.11 ma 1 Mo pamieci , czy to w nim jest zapisywana adaptive driver memory czy w ECU (192 ko Flash) ? czy przy ilosci roznych informacji tam zapisywanych jest mozliwe ze pamiec przez np 9 lat przekroczyla swoja ilosc mozliwych zapisow ?

 

Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia aktualnych wartosci w pamieci co do zapamietanego sposobu prowadzenia kierowcy (adaptive driver memory) ? W szczegolnosci chodzi mi o wartosci adaptacji przepustnicy (throttle body adaptation).

 

Czy sa dwie pamieci odzielne (pliki) dla adaptacji, jedna dla trybu drive druga dla trybu sport ?

 

W koncu czy sa jakies wartosci skrajne adaptacji ponizej ktorych nie mozna zejsc ? (chodzi mi szczegolnie o adaptacje przepustnicy)

 

 

MSV70/skrzynia 6HP19/CAS2/

 

 

jezeli to nie ten dzial to przepraszam

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

To po kolei :

 

1. Nie ma ograniczeń ilości adaptacji

2.Pamięć nie wraca do poprzednich wartości ani ustawienia nie są kosmiczne chyb że masz ewidentny problem z olejem bądź też nabojami mechatronika lub z samym mechatronikiem

3. Pamięć adaptacji przepustnicy przechowywana jest w module DDE/DME

4. Adaptacja nie rozróżnia trybu normal/sport , adaptacje wykonuje się na trybie D i DS tylko dlatego że w trybie DS nie zawsze osiągniesz graniczne obroty czy też odpowiednie ciśnienie w układzie

 

W razie pytań pisz na priv bo tutaj pewnie nie będę długo zaglądał ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.