Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

 

Przymierzam sie do wiekszego serwisu mojej E 46 2.0 143hp chciałbym was prosic o pomoc wyborze czesci a dokladnie jakie firmy wybrac.

 

1- klocki + tarcze (intercars polecil mi TRW) - co wy o tym sądzicie? i czy przy wymianie z tylu trzeba tez wymieniac cos od hamulca recznego?(wspominal mi o tym moj mechanik ale nie pamietam dokladnie o co mu chodziło)

2- Poduszki silnika z tego co wiem są dwie i tu kompletnie nie wiem jakie kupic firm dużo a ceny jeszcze bardziej zrożnicowane. (chce wymienic gdyz czuc nie równą prace silnika -drgania)

3- Sprężyny do tyłu (samochód jest pochylony bardziej na jedna strone, sprezyna byla sprawdzana nie jest peknieta moze po prostu siadla bardziej od drugiej)

4- no i kwestia oleju teraz leje castrola duzo osób poleca Valvoline czy zmiana na ten drugi nie zaszkodze silnikowi jak to nie raz sie zdarza?

5- no i napinacz łańcucha ale tu chyba nie ma jakiejs wielkie rozbieżności i wyboru.

6- pompa vacumm chcialem wymienic bo gdzies przecieka ale w BMW Luzino powiedzieli ze lepiej uszczelnic co wy o tym myslicie?

 

 

Licze na was panowie bo kto inny pomoże jak nie wy?!

 

 

Pozdrawiam i zycze radości z jazdy.

Opublikowano

Co do klocków i tarcz pełno jest tematów. Klocki TRW są ponoć dobre ale jak tarcze to nie wiem ponoć dobre hamulce są też zimmermann. Z tylu hamulec ręczny jest na szczęki możesz rozważyć ich wymianę.

 

Dużo ludzi zmienia Castrola na coś lepszego. Valvoline, Liqui Moly, Motul z droższych Miller's.

 

Napinacz w ASO kosztuje 160 zł.

Opublikowano

Jeśli chodzi o klocki i tarcze to bardzo dużo osób poleca zimmerman sport, textar :) sam ostatnio kupowałem i postawiłem na textar (po pierwsze tańsze, a po drugie szukałem tarczy gładkich a nie nacinanych), tyle że w moim przypadku był to zestaw na przód. Mi Intercars mówi że bardzo dużo osób decyduje się na TRW, ale nie wychwalali ich jakoś szczególnie.

Jesli chodzi o olej to sam korzystam z Castrola i jestem zadowolony. Wymiana oleju na olej innej firmy nie powiniem zaszkodzić, byle nie zmieniać lepkości. Ogólnie zalecają wlewanie tej samej firmy żeby umożliwić, ułatwić śledzenie pracy silnika podczas eksploatacji.

 

Co do reszty, niestety nie doradzę.

Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.