Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczęło się na oleju przy 8tyś. km od wymiany, wymieniłem na nowy i tu znowu taki błąd:

_TEL_ANTWORT: 570530C1020415A0012835C720509D17000000000000000000000000

Fehler: 5(5) Nr: 12481 30C1 Motoröldruckregelung, statisch Häufigkeit: 1

Fehlerart: 2 (4778 ) Umschaltung in Notlauf-Betrieb, da Motoröldruck im Kennfeld-Betrieb zu niedrig

Readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt

Fehlerstatus: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt

MIL - Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten der Warnlampe (MIL)

P-Code: P15A0 Motoröldruckregelung, statisch - Umschaltung in Notlauf-Betrieb, da Motoröldruck im Kennfeld-Betrieb zu niedrig Umwelttext / Eintrag bei 110136 km(1.)

Ist-Öldruck 1024.00 hPa

Öldruck Sollwert 2560.00 hPa

(Motor)-Öltemperatur 117.00 °C

Motordrehzahl 736.00 rpm

 

po zgaszeniu i włączeniu jest OK, tak do następnego włączenia się kontrolki ciśnienia oleju. W sumie było tak 4 razy co kilkadziesiąt kilometrów. Zawsze na niskich obrotach tj. mniej niż 750 rpm. Autko 318i 145KM silnik N43.

I co tu wymieniać? :cry2:

Opublikowano
wymieniales juz moze rozrzad? Ja tak mialem w swojej Dopiero po wymianie rozrzadu + popychaczy przestalo Auto chodziło jak ropniak Cała góra stukała bo nie bylo smarowania Kontrolka wyskakiwala przy np dojezdzaniu do skrzyzowania
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
witam, mam podobny problem w moim N43 kontrolka ciśnienia pojawia się czasami przy wolnych obrotach- po odpaleniu silnika ale nie od razu tylko jak spadną obroty czyli jak wyłączy się ssanie, na światłach itp. Po wyłączeniu i włączeniu silnika gaśnie, wymieniłem już czujnik ciśnienia oleju. Stawiam również na hydrosy bo przy uruchomieniu po nocy słychać jak rzęzi góra silnika, łańcuch lub popychacze bo napinacz wymieniałem. Kolego adobry zlikwidowałeś problem ?
Opublikowano
Od kilku miesięcy jest dobrze :D , wymieniony czujnik ciśnienia oleju i zawór regulacji ciśnienia. Nie wiedziałem, że jest regulacja ciśnienia, teraz wiem choć pare stówek odfrunęło. Aha czujnik ciśnienia wymieniłem na wszelki wypadek, był obok i za jedną robotą poszło.
Opublikowano
czyli bezpośrednią przyczyną zapalania się czerwonej kontrolki ciśnienia oleju był ten zawór regulacji ciśnienia? Jak to zdiagnozowałeś, miałeś błąd tego zaworu? Ja również nie wiedziałem o jego istnieniu.
Opublikowano
Zapalająca się sporadycznie i coraz częściej kontrolka ciśnienia wpieprza i straszy. Komputer pokazywał, że wtedy ciśnienie rzeczywiście było niższe tj. 1,5 (kurcze nie pamiętam w jakich jednostkach). Mechanik - dobry mechanik- po testach dał 99% zawór, i po wymianie OK od lipca 2014. Generalnie 100tyś. km to zabawa z czujnikami i duperelami, jak porządnie powymieniasz to znowu spokój z mówieniem dzień dobry do mechanika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.