Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów, ktoś może widział może słyszał. Po autko się wybieram w tygodniu. Po rozkodowaniu VIN-u wszystko się zgadza. Po wymianie tarcz i klocków, malowany błotnik lewy i zderzak - szkoda parkingowa podobno... Ogólnie auto wydaje się być w ładnym stanie choć nie widać tego na foto ale gość mi dosłał zdjęcia auta. Zczytywał z jakiegoś sterownika przebieg podobno ostatnio z aso 212 000 w 2013. Mówił że wszystko działa i śmiga. 2 komplety kół - zaproponowałem mu swoją cenę i powiedział że do dogadania. Ogónie gość wydaje się być w porządku nie ściemna zbyt wiele:

Poniżej link

 

http://otomoto.pl/bmw-530-C33178779.html

 

Dzięki za wszystkie opinie i sugestie.

 

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Ja tam się bardzo nie znam, zdjęcia małe ale widziałem kilka sztuk z mniej zniszczonymi fotelami a z większym przebiegiem.

Mi niedługo stuknie 200 tys. a fotel mam w o niebo lepszym stanie. No chyba, że ktoś tłusty często wsiadał i wysiadał. Sprawdź dobrze ten przebieg.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Taki samochód w Niemczech robi rocznie około 50-70 tys. a czasem i wiecej.

Miałem e46 330d z Niemiec, teraz mam E61 530d i w moich przypadkach wychodzi około 50 tys. Także uważam, że przebieg na 100% kręcony.

Reszta to kwestia zobaczenia auta na żywo. Jak chcesz mogę ci wysłać zdjęcie moich foteli po przebiegu 232 tys.

Opublikowano
Ja robię "5km" dziennie dieslem (25 tys w 26 miesięcy) :D. Moi rodzice też (66 tys km od nowosci od 2009r). No ale fotel z tej E61 to mocno zmęczony
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Własnie na twoim przykładzie można dojść do prostej konkluzji do czego u nas służy samochód. 90% parking, reszta to jazda. Nie za bardzo służy to w utrzymaniu dobrego stanu technicznego (wiesz o czym piszę), ale to tak na marginesie :D Mnie jako byłego użytkownika ponad 20 aut (jak do tej pory) nikt nie przekona, że zużycie fotela kierowcy nie sugeruje przebiegu (chodzi o zasadę dużo, mało ogólnie, a na przedstawionym przykładzie, konkretnie) Według mnie, trochę inaczej przedstawia się sytuacja z wyglądem kierownicy. Jeżeli jest skórzana :duh: i z dobrego "materiału" to ślady nadmiernego zużycia nie raz widać, a nie raz nie, po przelotach nawet grubo ponad 300tyś km. i tu faktycznie może to zależeć od różnych czynników. Ale na boga, niech nikt nie wypisuje dyrdymał, że dzieje się tak po 150tyś tym bardziej wpływ mają jakieś wydumane pierścionki i sygnety. Przy kierownicach tzw. plastikowych, rzeczywiście przy przelocie 150 czy 180tys są nie raz już widoczne duże ubytki, ale to też może świadczyć o niewielkiej dbałości własciciela o stan auta
Opublikowano
Auto latalo w Belgi, podobno przy 212 000 pod koniec 2013 byl serwis w ASO-gosc to sprawdzal..Generalnie gosc mowi otwarcie i nic nie ukrywa.Dzisiaj moze podjade i obejrze te fotele.Faktwm jest tez ze sportsitze zuzywa sie duuuuzo szybciej niz zwykle fotele ....Sportowezaqszeale to zawsze wygladaja gorzej...A co myslicie o tym aby zadzwonic gdzies do ASO i zapytac o przebieg auta?Pewnie nie podadza:/a moze jest ktos kto moze mi to sprawdzic???
Opublikowano
Taki samochód w Niemczech robi rocznie około 50-70 tys. a czasem i wiecej.

Miałem e46 330d z Niemiec, teraz mam E61 530d i w moich przypadkach wychodzi około 50 tys. Także uważam, że przebieg na 100% kręcony.

Reszta to kwestia zobaczenia auta na żywo. Jak chcesz mogę ci wysłać zdjęcie moich foteli po przebiegu 232 tys.

 

 

Poka:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.