Skocz do zawartości

Jak wygląda oryginalny downpipe?


pakiet

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Szanowni nie wiecie może czy we wszystkich e39 zaraz za turbo był 3-ci katalizator, czy czasem była zwykła rura?

Jeśli była to czy ktoś z Was mógłby mi podać jakieś namiary na to? Jak to zidentyfikować? Jak to powinno wyglądać w oryginale?

 

Mam e39 3.0d Touring z 2001 z dołożonym w 2007 roku przez serwis BMW w niemczech FAP-em mechanicznym (nie widać by były żadne kabelki od jakiś czujników po prostu puszka na rurze) tak by spełniał normę euro4. Teraz autko jest w Polsce i ma coś mało mocy więc szukam opcji co z tym zrobić, usunąć DPF-a (FAP-a) i wsadzić kat, czy samą rurę kupić czy dosztukować i wspawać, czy może jakąś renowację FAP-a chemią do sadzy w kominach?

 

Dzięki wielkie za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za linka i za tak szybką odpowiedź!

 

U mnie jest coś a'la to:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=18_0714&hg=18&fg=10

 

tylko że z normą EU4 (co jest potwierdzone w dowodzie niemieckim i nalepką na szybie przedniej).

 

I zastanawiam się czy zamiast tej puszki nie wspawać kawałka rury. Czy lepiej kupić używkę kat-ów wstępnych.

Czy może to objawiać się jakimś negatywnym efektem na pracę silnika, oczywiście nie wliczając ekologii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.