Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Szanowni nie wiecie może czy we wszystkich e39 zaraz za turbo był 3-ci katalizator, czy czasem była zwykła rura?

Jeśli była to czy ktoś z Was mógłby mi podać jakieś namiary na to? Jak to zidentyfikować? Jak to powinno wyglądać w oryginale?

 

Mam e39 3.0d Touring z 2001 z dołożonym w 2007 roku przez serwis BMW w niemczech FAP-em mechanicznym (nie widać by były żadne kabelki od jakiś czujników po prostu puszka na rurze) tak by spełniał normę euro4. Teraz autko jest w Polsce i ma coś mało mocy więc szukam opcji co z tym zrobić, usunąć DPF-a (FAP-a) i wsadzić kat, czy samą rurę kupić czy dosztukować i wspawać, czy może jakąś renowację FAP-a chemią do sadzy w kominach?

 

Dzięki wielkie za pomoc

Opublikowano

Wielkie dzięki za linka i za tak szybką odpowiedź!

 

U mnie jest coś a'la to:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=18_0714&hg=18&fg=10

 

tylko że z normą EU4 (co jest potwierdzone w dowodzie niemieckim i nalepką na szybie przedniej).

 

I zastanawiam się czy zamiast tej puszki nie wspawać kawałka rury. Czy lepiej kupić używkę kat-ów wstępnych.

Czy może to objawiać się jakimś negatywnym efektem na pracę silnika, oczywiście nie wliczając ekologii?

Opublikowano
Co zrobisz twoja sprawa,ale jak poszukasz jakiejś oryginalnej używki w dobrym stanie to wypierz najpierw Dimerem i myjką ciśnieniową żeby nie było scen że zapchany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.