Skocz do zawartości

[320d 150 KM Automat] Kilka problemów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Ostatnio będac na wymianie el. zawieszenia z przodu ( Drążki , końcówki , wahacze , tuleje , łożyska mc persona ) wyjechałem zadowolony z warsztatu ,że mam spokój i wyjechałem w trasę ok 3000 km(Mechanik zapewniał mnie ,że wszystko jest w najlepszym porządku , tylko trzeba będzie o klockach w niedługim czasie pomyśleć) . Po powrocie i jeździe po mieście ok. tygodnia odnotowałem kilka irytujących problemów.

1)Jak rano wsiadam do samochodu i odpalam silnik , podczas schodzenia z 1,5-2 tys obrotów na luzie(Delikatnie , szybkimi ruchami dodając gazu ) słychać takie metaliczne trzaski z pod silnika ( Stawiałem na którąś poduszke, tłumik drgań? ) Po rozgrzaniu silnika problem ustępuje

2)Czasami , nie zawsze przy jeździe na wstecznym ( przy samym wrzucaniu na każde z przełożeń nic nie słychać ) zawyje tak jakby wał a do tego znowu słychać te dziwne trzaski metaliczne o miejscu cieżkim do zlokalizowania(raczej z przodu, problem jak mówię raz na jakiś czas występuje ) .

3)Podczas jazdy z wyższymi prędkościami (nie ważne czy dodaje gazu , czy nie ) w samochodzie jest za glośno (cały czas jakby coś wyje , z czasem coraz głośniej ) i do tego podczas mocnego skretu w lewo słychać trzaski . Obstawiałem łożysko , ale nie miałem czasu jeszcze tego sprawdzić . Jeden mechanik sugerował mi ,że to opony (235) , ale nie jestem do tego zbytnio przekonany ,gdyż nie jest to sam szum opon , tylko takie głośne wycie a do tego trzaski przy mocnym skręcie w lewo raczej nie mają nic wspólnego z oponami. Auto od spodu jest suchutkie nie ma nigdzie wycieków .

4)Przy gaszeniu , występuje również taki metaliczny stukot .(Silnikiem nie szarpie ) , aczkolwiek na wolnych obrotach do kabiny do jakiś czas przenoszą się lekkie drgania)

 

Skrzynia biegów pracuje jak dla mnie bez zarzutu , zawsze wszystkie naprawy staram się robić na czas, ale niestety teraz jestem przez ok miesiąc jeszcze poza miejscem zamieszkania i nie chce jechać do obcego mechanika . Auto mam od niedawna (od miesiąca ) ,jest to moje 4 BMW , aczkolwiek w poprzednim nie miałem nic podobnego .

 

Co myślicie na temat tych problemów i co byście obstawili ?

Pozdrawiam

Michał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od zdjęcia paska osprzętu i sprawdź luzy na rolkach oraz kole pasowym, bo ono może powodować drgania i piski.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.