Skocz do zawartości

wymiana uszczelniaczy olejowych bez zdejmowania głowicy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przede wszystkim witam serdecznie i proszę o pomoc! Kupiłem dla syna samochód E46 1,6 z 2004 roku z silnikiem N46B18O0 - 1,80l (85kW). Samochód zadbany czysty przyjechał rok temu z Niemiec. W styczniu tego roku jak były najwyższe mrozy padł akumulator(oryginalny po naładowaniu jest do dziś) po pchnięciu zapalił i strasznie zadymił. Okazało się, że nalezy wymienić odme. Została wymieniona na nową i oryginalną w przyzwoitym warsztacie mechanicznym. Przy okazji wymieniłem olej, filtr. Po przejechaniu 2000 tys km zauważyłem (zapaliła się żółta kontrolka) brak oleju i tak co 1500 km wlewałem 1 litr oleju Castrol 5W40C3. No i teraz proszę o UWAGĘ! Pojechałem do kilku mechaników dlacze bieże tyle oleju. Wszyscy stwierdzili, że "na 90%" należy wymienić uszczelniacze. Mechanicy twierdzą, że można to zrobić bez zdejmowania głowicy?! Problem polega na tym, że "ponoć" kolo wałków jest jakaś elektronika i do jej ustawienia potrzebny jest jakiś przyrząd, którego ci z którymi rozmawiałem nie mają. Poszukuję więc rozgarnięteo mechanika najlepiej Elbląg i w promieniu 100 km choć jak trzeba będzie pojadę i dalej najważniejsze aby był to ktoś z doświadczeniem. Sugerowano o serwisie BMW w Gdańsku ale obawiam sie o koszta.......Wielkie dzięki z góry za każdą rozsądna wskazówkę i rade. :D

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano
Typowe objawy w tych silnikach o aso zapomnij znajdz kogoś w okolicy kto będzie miał blokadę rorządu w tym silniku pewnie ktoś z forum doradzi. Gdybyś był ze śląska to bym pomógł
Opublikowano

Deruteze jest osoba co by ci ogarnęła auto perfekcyjnie ale ma warsztat aż w Wrocławiu. Ja swoje auto u niego remontowałem mimo że jestem z Bydgoszczy i nie żałuje.

Facet zna się niesamowicie, ma doświadczenie i co ważne zajmuje się tylko bmw a po jego robocie niema śladu , wszystko w stanie fabrycznym.

 

Mówię tu o LEO http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765 (panie moderator proszę nie krzyczeć za link do konkurencyjnego forum :D )

Opublikowano
Witam. Pięknie dziękuję za posty. Chciałbym jeszcze się upewnić czy mam rozumieć, że powinien to umieć wykonać każdy mechanik, który ma blokadę rozrządu? Bo mechanik coś bakał, że tam jest jakaś elekronika, którą żeby potem ustawić (zapłon???) musi być jakieś urządzenie, którego on nie ma. Dziabi3 szkoda, że Leo jest tak daleko bo te 200 km tobym jeszcze podjechał ale ponad 600 to już jest prawie wyprawa wakacyjna. Martur dzięki za szczere chęci udzielenia mi pomocy. Koledzy a może na forum jest ktoś z Elbląga i okolic? Pozdrawiam w ten słoneczny dzień. :D
Opublikowano

Deruteze Nie chcę krakać ale żeby nie było tak że jeszcze wspomnisz "jaki ja głupi byłem że nie pojechałem 600 km do LEO"

 

Sęk w tym że własnie tylko co niektórzy mechanicy potrafią zrobić to o co pytasz.

Opublikowano
Witam! OK nie chcębyć jednak być :8) tak głupi więc proszę panowie jak skontaktować się z LEO?! Wielkie dzięki wszystkim za chęć pomocy mi.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.