Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,od 1,5 miesiąca jestem posiadaczem BMW e60 523i silnik N52 rocznik 11.2005

Trafiłem niestety na mine(nawet panowie w Aso nie zdołali tego wykryć przy zakupie)

Auto od miesiąca stoi u mechanika nawet 2 całych tygodni sie nim nie nacieszyłem:/

Ale ok przejde do rzeczy.

Gdy przychodzą wysokie temp 24-31 stopni włącza mi sie temperature engine najpierw po 5,6 razy na pomaranczowo pozniej na czerwono staje czekma 30 min i przejechałem dalej 100km i juz nic nie nie właczało.Na drugi dzień to samo wczesny rankiem wracałem do domu z Zawiercia 90km i nic sie nie właczyło.Przyszło południe w ten sam dzień jechałem do mechanika 3km i sie właczyło :/

Miałem wymienianą elektryczną pompe wody nowa Pierburg i dalej to samo.Dodam ze po podpieciu do kompa zadnych błedów na temat temperatury.

A drugi problem (być może ma to zwiazek jedno z drugim)

Po przejechaniu 50-100kilometrów włacza mi sie check engine.Sa błedy sondy lambda za katalizatorem zła mieszanka mechanik sprawdzał lambdy i sa ok.Dodam gdy jezdze po miescie check sie nie włącza tylko na trasie po przejachanniu 50-100km

Może ktos miał takie problemy,lubie domysla sie co może być problemem.Przy nastepnym czytaniu błedów u mechanika spisze je dokładnie i wypisze jakie to sa dokładnie.

No i musze poszukać innego speca od BMW bo jeden jak narazie nie daje rady juz prawie miesiac stoi w warsztacie i zero poprawy....

Opublikowano

Naprawde nikt z Was nie miał takich objawów w swoim BMW??

Z góry dzieki za pomoc jak widać w postach jest spora....... :wink:

Opublikowano

Kolego własnie mechanik mi dzwonił ze zamienił wiatrak i ze jak narazie jest ok.

Zauważyłem ze właczał sie na 10sek i sie wyłaczał i po minucie właczał sie na 10sek i wyłaczał.Teraz już ponoć chodzi inaczej.Byc może to była przyczyna tej temperatury zobaczymy.

Jeżeli chodzi o Check Engine to ponoć wałek mimośrodowy do wymiany.Czy przy wymianie tego wałka trzeba zakładać blokady??

Zapomniałem jaki to był bład mechanik mi mówił.Wymianiał najpierw jakiś komputer zaadaptował i jeden dzień było dobrzez ale pozniej znowu sie właczył check.Naczescie mechanik ma taki silnik i wymienił mi spowrotem na mój .I nie sciągnała kasy wiec naprawde wporzadku koleś.

Powiedział ze niema innej opcji niż ten wałek tutaj niestety już trzeba nowy nie podmieni koszt ponoć ok 1700zł.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A wiec tak problem już chyba rozwiązany check wyskakiwał dlatego ze wałek mimośrodowy do wymiany podawał zle mieszanke i katy rozwaliło (zapchane) do wymiany.Dlatego auto sie grzało.Ładne koszta na początek ale cóż.Jezdzisz BMW musisz płacić niestety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.