Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie. Mam delikatny przeciek :cry2: . Pewnie roboty jest dużo, czy warto próbować grzebać się samemu :?: Pewnie trzeba zdjąć pokrywę z góry i moża wtedy rozwalić też uszczelkę górną. No chyba, że ktoś to robił i opisze co robić krok po kroku. Co radzicie :?:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Ja sie na mechanice jakos szczegolnie nie znam, ale wydaje mi sie, ze wiaze sie to z planowaniem glowicy, a to juz musi wyspecjalizowany warsztat zrobic.
Opublikowano
Jeśli nie robiłeś nigdy podobnych rzeczy nawet w innych autach to sobie odpuść bo roboty może nie ma dużo ale trzeba o tym mieć pojęcie.Uszczelka pokrywy zaworów do akurat najtańszy element(20zeta),tylko jesli masz mały przeciek to sobie odpusc takie remonty jesli auto cyka ok,to wszystko gra,powodem wycieku moze byc to że może przeszedłeś na "lepszy" olej np. z pół na pełen syntetyk?Zwalanie głowicy żeby uszczelnik wycieki to tylko wtedy jak leje sie strumieniami a i wtedy nie zawsze jest to uszczelka.pozdro
Opublikowano
Właśnie problem jest taki, że nie zmieniałem oleju na syntetyka - jeżdżę na mineralnym castrolu. Dodatkowo pali mi się już pomarańczowa lampka od wymiany oleju, a przeciek jest coraz większy, a od spodu widać tylko, że gdzieś cieknie od góry ze środka silnika po prawej stronie. Szkoda mi trochę zmieniać olej w tej chwili i wolę najpierw wyeliminować wyciek, może można jakoś to uszczelnić, choć pewnie i tak bez mechanika się nie obejdzie :mad2:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Właśnie problem jest taki, że nie zmieniałem oleju na syntetyka - jeżdżę na mineralnym castrolu. Dodatkowo pali mi się już pomarańczowa lampka od wymiany oleju, a przeciek jest coraz większy, a od spodu widać tylko, że gdzieś cieknie od góry ze środka silnika po prawej stronie. Szkoda mi trochę zmieniać olej w tej chwili i wolę najpierw wyeliminować wyciek, może można jakoś to uszczelnić, choć pewnie i tak bez mechanika się nie obejdzie :mad2:

a to może nie leci spod głowicy tylko z jakiegoś simeringa,albo z jakiejs pokrywki,bo żeby z pod głowicy tak nagle zaczęło leciec to raczej rzadko sie zdarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.