Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Państwa, na początku dzień dobry wszystkim. Z góry przepraszam, że pierwszy post to prośba o pomoc. Posiadam E46 318Ci (143km) z 02r. Mam taki problem mianowicie: w czasie dość długiej trasy zapalił mi się check. Pojechałem do "podwórkowego" mechanika powiedziałem w jakich okolicznościach się zapalił check itd. Zostawiłem auto na parę godzin u mechanika. Wracam zadowolony odbieram autko, odpalam, check się nie pali, ale po skasowaniu błędów auto straciło moc w zakresie niskich obrotów tzn. tak do 3 tys. w ogóle nie ciągnie. Silnik pracuję równo nie trzęsie, pracuję cicho. Z pierwszego biegu bez zmian po zmianie na dwójkę, trójkę auto nie ma żadnego przyspieszenia. Przed kasowaniem błędów z zapalonym checkiem auto naprawdę rwało się do jazdy. Ma ktoś jakiś pomysł czemu po kasowaniu błędów auto tak diametralnie się zmieniło? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
Opublikowano

A ten szpec nie mówił co to za błędy? Bo to jest ważne bez tego ciężko cokolwiek stwierdzić.

Jak nie to podłącz jeszcze raz u kogoś kto ma inpę. Chyba że chcesz wymieniać różne części po kolei

Opublikowano
Myślę, że sam do końca nie wiedział co to za błędy. Myślę, że chciał pozbyć się tylko checka, aby wydusić jakiś grosz. Jest ktoś może w KRK lub w okolicach kto się na tym zna? Dziwi mnie jedynie to, że po kasowaniu błędów zaczęły się problemy.
Opublikowano
Kolego, to silnik N46b20? Mam ten sam silnik i skoro mówisz, że auto straciło moc do 3 tys obrotów, to na to wychodzi, że mam ten sam problem. Nawet o tym nie wiedziałem ;|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.