Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

po raz drugi coś się dzieje z moim aku - jakieś 4 miesiące temu kupiłem nowy varty czy bosha (ten z wyższej półki) ale od dłuższego czasu mam błąd 4477 czy problem z klemą. Może mi ktoś podpowiedzieć które części z realom (mój vin B652463) powinienem zamówić w jakimś sklepie internetowym lub w aso, czy duża różnica będzie w cenie?

 

Potrzebuję auto sprawne na poniedziałek więc szybko muszę coś załatwić. Jeżeli się nie uda nic załatwić mogę coś tam odłączyć (i co dokładnie) i pojechać z prostownikiem i w razie rozładowania podładować go ponownie?

Czy w/w błąd powoduję problem z ładowaniem czy inną funkcję ma?

 

Jeszcze na wszelki wypadek sprawdzę ładowanie i usypianie. Może ktoś podać jakie napięcia powinny być i mniej więcej ile odczekać?

E60 3.0D 2004
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odłącz zasilanie (cienkie kabelki) od inteligentnej klemy minusowej, naładuj aku i obserwuj.
Opublikowano

Chodzi o ten cienki kabelek?

 

http://images8.okr.ro/serve/auctions.v7/2013/jul/24/fad14ffa3550b3016b50295d57b669f4-7233485-700_700.jpg

E60 3.0D 2004
Opublikowano
Odłącz zasilanie (cienkie kabelki) od inteligentnej klemy minusowej, naładuj aku i obserwuj.

 

Czy jak je odepnę i naładuję aku to spokojnie z odpiętymi można jeździć? Jeżeli ona powoduje problemy a nie zdążę załatwić nowej to na wakacje wybrał bym się z odłączonymi kablami.

Chyba, że to wina regulatora napięcia.

E60 3.0D 2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.