Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , kupiłem bmw 318d 204d1 na pompie v44 z 2002 roku z przebiegiem 240 tys od pierwszego wlasciciela lakierniczo jestem auta pewny na 100 % uklad jezdny zawieszenie rownież , lecz nurtuje mnie jedna sprawa. Mianowicie auto odpala ciezko ( kreci dobrze tylko lapie nie od "strzała") pozniej odpala od przysowiowego strzału. Przy wymianie filtra paliwa zauważyłem drobne opiłki plywajace w pliwie.... z auta jestem super zadowolony bo ciezko jest kupic nie bite bmw w dobrych pieniążkach ... dodam ,ze autko ladnie przyspiesza nie faluje obrotami nie dymi !!! silnik such nic nie cieknie . kolejne pytanie przy gaszeniu zarzuca silnikiem , jest jakas klapa gaszaca jak np w tdi audi moze jakas poduszka jest zerwana? jest to moje pierwsze bmw prosze o wyrozumiałość... pzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opiłki źle wróżą..tłoczek już się zaciera, nie znam tak vp44, ale chyba musisz szykować parę groszy na regenerację.

Jak trzęsie przy gaszeniu to do sprawdzenia/wymiany (raczej jedno równa się drugie) poduszki pod silnikiem i przy okazji pod skrzynią (lemforder) oraz koło pasowe (tłumik drgań, corteco), dwumasą nie chcę straszyć..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
wydaje mi sie ,ze dwumasa byla by slyszalna i czuć by bylo pod pedałem i lewarkiem drgania ... ale kto wie... ale co z tym cieższym rozruchem ?
Opublikowano
Na początek sprawdź co nic nie kosztuje to znaczy zanim odpalisz to pod pompuj paliwo kilka razy aby zobaczyć czy pompa paliwowa ci odpowiednio podaje.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
chodzi Ci o przekrecenie kilka razy kluczyka? aby pompka podala paliwo? myśle nad zaworkiem zwrotnym miedzy filtrem a pompą .... moze to wina cofającego sie paliwa. Co do tego zarzucanai silinikiem ,nie ma roznicy czy gasze na sprzegle czy nie wiec to chbya nie dwumasa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.