Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam E46 316i z 2005, silnik N46B18 z LPG, przebieg 165.000, auto w moich rękach od 115.000, olej (Motul LPG/CNG) zmieniany z 3 miesiące temu, odma przy 152.000 (stara i tak czysta się okazała, no ale OK), LGP porządnie zrobione, żaden drut, auto jeżdżone normalnie.

No i niestety wczoraj żona do pracy jechała rano i zonk, auto straciło moc, po dodaniu gazu ledwo wchodzi na obroty, no nie idzie, zaczęła się kontrolka EML palić. Autko zaholowałem do zaprzyjaźnionego mechanika, który stwierdził błąd 2B62 czyli błąd czujnika wałka rozrządu na wlocie. Zamówił nowy czujnik Febi, ale niestety to samo. Zorganizował jeszcze inny, nowy oczywiście, i też to samo. Dodatkowo wyskakuje błąd 2A83 czyli wlot Vanos. Sprawdził, czy może jakieś lewe powietrze się nie dostaje, ale jest OK.

On niestety już dalej nie brnie bo średnio w BMW siedzi, ale mówi, że to może być też sterownik Vanosa, no a w najgorszym wypadku łańcuch się rozciągnął. Tu na forum były z 2 podobne tematy i zwracano też uwagę na awarie silniczków Vanosa (klik).

Oczywiście nie oczekuję tu spekulacji, ale jeśli ktoś miał podobny problem do mojego to proszę podzielić się historią.

Ewentualnie poradźcie do kogo w Poznaniu można się z tym zwrócić.

Opublikowano
Odlacz okrągła wtyczkę obok wleju oleju. Skasuj bledy , i sprawdź czy auto jeździ (w miarę normalnie). I odczytać czy znów jest błąd walka.

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.