Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość.

niedawno kupiłem uderzone bmw e60 525d z 2005r

auto dzisiaj postawiłem na 18" koła z oponami 235/45/18

i strasznie wysoko stoi w nim przód. (całe lewe zawieszenie było wymieniane tylko nie wiem dokładnie od jakiego silnika pan na giełdzie mi sprzedał)

z lewej strony stoi troszkę wyżej niż z prawej ale i tak prawa stoi bardzo wysoko aż dziwnie to wygląda. czym to może być spowodowane.

chyba mało prawdopodobne żeby sprężyna z lewej strony była jakaś twardsza i podnosiła prawą stronę. wydaje mi się że jak już to lewą stronę auta by podniosła.

i jeszcze jeden problem to wibracje w kabinie.

dodam że poduszki silnika były wymieniane poprzedni właściciel wpadł do rowu. może coś z tłumikiem?

proszę o pomoc

 

 

viewtopic.php?f=73&t=117891

Opublikowano
rozkoduj vin, dowiesz się na jakim zawieszeniu wyjechał z fabryki i właśnie takie trzeba było kupić do naprawy. To jest przyczyna różnicy wysokości, myślę, że silnik ma tu mniejsze znaczenie. co do wibracji to chyba tylko dokładny przegląd podwozia, całego układu wydechowego coś da... przyczyn może być wiele. Załatw sprawę zawieszenia bo tak zostać nie może pomijając wygląd to na pewno nie prowadzi się jak powinien a w sytuacjach tz. awaryjnych skrajnie niebezpieczne. Pozdro...
Opublikowano

wiem że zawieszenie trzeba poprawić tylko jeszcze nie widziałem e60 tak wysokiej z przodu...

a jakie zawieszenie założyć?

chce oryginalne ale żeby było niższe.

chodzi mi tylko o przód.

a czy przyczyną drgań może być łącznik elastyczny tłumika? bo na pewno jest dziurawy bo powietrze tam leci

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.