Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Szukam e60 530d lub 530i jeździć będę mało bo max 10000k km/rok budżet to 55k zł. Jest możliwość z kupnem dobrego egzemplarza z M-pakietem w tej cenie? Raczej szukam automatu, ważne żeby miał fotele z pamięcią (czarna tapicerka) i nawigacje professional.

Czy Bmw e60 jest naprawdę aż tak drogie w utrzymaniu? Jak sprawuje się napęd na tył, gdyż mam dość stromy podjazd do domu(w zimę może być kłopot). Ciągle mam dylemat czy wziąć Audi a4 b8 które jest nowsze, czy Bmw które ma napęd na tył jest większe i bardziej mi się podoba (za samochód płaci ojciec wiec jego zdanie tez się trochę liczy a jemu się a4 podoba bardziej).

 

Jak to jest z ta awaryjnością i spalaniem? Samochodem nie będę szaleć bo już się wyszalałem. Tylko dojazd do szkoły 20km dziennie max z 3 skrzyżowania, w sobotę trasa z 100km.

 

Warto szukać samochodu w Niemczech? jedynie ta akcyza boli ale widzę po zdjęciach ze stan foteli dużo mniej zniszczony.

 

Czy jest ktoś tutaj na forum co zna Niemiecki w miarę płynnie? Interesuje mnie ten samochód http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/530/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:530,frn:2004-01,prx:12001,mlx:200000,itp:leather,itc:black,exc:black,vcg:limousine,nvs:true/pg:vipcar/191447424.html o nr VIN napisałem ale odpowiedzi brak, kontakt telefoniczny pozostaje tylko.

 

Czy Bmw będzie ciężko sprzedać za 3-4 lata w porównaniu do Audi A4 b8 z silnikiem 2.0 jednak z navi i skora?

Czy może lepiej pchać się w 520 ale już po lifcie?

 

Odpowiedzi szukałem jednak nie bardzo moglem znalesc gdyż większość zapytań np wartości e60 i zakupu to z 2011 a teraz jest 2014.

Opublikowano
Ale po co diesel jak max 10 tys km rocznie?-ciężko mi to zrozumieć.Z odsprzedażą nie będzie problemu,natomiast zdecydowanie warto sprowadzić auto z Niemiec przy czym polecam szukać u prywaciarzy Niemców bądź w autohausach a nie w komisach u turków.Akcyza oczywiście boli,ale cóż w Polsce znacznie ciężej będzie znaleźć ogarnięte 3-litrowe e60.Ja bym Tobie raczej polecił 525i-auto jest kompromisem między rozsądnym spalaniem a osiągami,oczywiście rzędowa R6.Jeśli chodzi o awaryjność wiele zależy od tego jaki egzemplarz trafisz i jak on był wcześniej traktowany-to dotyczy każdego auta,każdej marki.Jeśli dobrze trafisz auto powinno być z grubsza bezproblemowe jeśli będziesz je dobrze i regularnie serwisował.Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań
Opublikowano
Dodam jeszcze,że z tym budżetem szukałbym ogarniętego 520i bądź 525i przed liftingiem z opłatami wliczając i pakietem startowym z... m-pakietem może być już drożej.Oczywiście nie jestem przeciwnikiem diesli,ale przy tym orientacyjnym rocznym przebiegu po prostu nie warto pakować się w ON
Opublikowano

z tym ON to dotyczy wszystkich marek tak? Jaki jest bezpieczny przebieg dla e60 np 525i zakładając ze był eksploatowany w miarę normalnie?

 

I jak wygląda sprawa Lpg w e60 bo czytałem dużo i zdania sa podzielone, gazu raczej zakładać nie będę bo przy tych przebiegach się nie bardzo opłaca ale chodzi mi bardziej o egzemplarze z założoną instalacja

Opublikowano

Tak dotyczy to wszystkich marek-jesli robisz średnio 10 tys rocznie nie powinino interesować Cię ON.

LPG te auta raczej nie tolerują,jesli chodzi o serwis są wymagające(ale w zamian dają bardzo wiele).....przekalkuluj sobie czy Cię stać...bo ja nie to kup jakiegoś vw,skodę albo coś japońskiego(np mazdę)..naprawdę jeśli Cię nie stać to nie warto szpanować przed sąsiadami autem na którego utrzymanie nie będzie Cię stać.Przykładowa oferta:http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/525/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2004-01,frx:2006-12,ful:petrol,mlx:150000,ger:automatic_gear,vcg:limousine/pg:vipcar/192332926.html

Patrzałem auta do 150 tys km.Pozdrawiam

Opublikowano

Zauważyłem ze w Niemczech można kupić samochod z uszkodzonym silnikiem, czy jest naprzyklad mozliwosc ze do 530i włozymy diesla i naodwrót? Warto np kupić zwykle wyposażenie z welurem i dołozyc do tego fotele? To samo z navi buissnes na professional. Rozpatruje jeszcze anglika i przekładka.

 

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/523/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:5__bmw_er_series,frn:2007-01,prx:11001,mlx:200000,ger:automatic_gear,vcg:limousine/pg:vipcar/194328066.html

Opublikowano
wyczytałem ze sie jednak nie opłaca zmieniac diesla na benzyne, ale jesli chciałbym wymienic benzyne 2.5 190km na 3.0 272 km czy jest to mozliwe?
Opublikowano

Wszystko jest możliwe,ale wszystko zależy od środków,jeśli chciałbyś swapować to po za wymianą silnika będzie jeszcze masa innych rzeczy do wymiany....osobiście nie polecam Tobie takiego rozwiązania.Najlepiej dla Ciebie by było jakbyś kupił oryginał 525i-przy takim rocznym przebiegu jak podajesz.A jak zrobisz?-to już zależy tylko od Ciebie-pamiętaj,że starałem się Tobie jak najlepiej doradzić,a rozwiązanie które Tobie podałem wydaje mi się być w perspektywie czasu najlepszym rozwiązaniem z możliwych.Ewentualnie kupno czegoś tańszego

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie chcę typować końcowej kwoty za taką zmianę bo nie jestem mechanikiem-może się okazać,że to będzie mimo wszystko za mało....Mogę Tobie tylko powiedzieć,że wymiana silnika nie polega tylko i wyłącznie na wyjęciu starego silnika i włożeniu nowego.Musisz sobie zdać sprawę,że należy także wymienić zawieszenie,dyferencjał,hamulce,skrzynię i jak myślę nie małą ilość elektronicznych pierdółek,których w E60 jest nie mało.Do tego rzecz jasna robocizna w odpowiednim porządnym warsztacie gdzie się naprawdę znają na takich rzeczach...za taką robotę wysoko wycenią swoje usługi zapewne.Do tego wszystkiego dochodzi kwestia odpsrzedaży-ludzie w przyszłości mogą kręcić nosem,że auto było kombinowane.Ja też troszkę oglądam E60 w internecie....za 10 tys euro można mieć fajne 520i,naprawdę ogarnięte dlatego dziwię się,że aż tak kombinujesz i chcesz auto z większym silnikiem i młodsze skoro masz ograniczony budżet na zakup i wydaje mi się,że na utrzymanie też.To tyle ode mnie.Wybór i ostateczna decyzja należą oczywiście do Ciebie.
Opublikowano
Wiem ze diesel to nie na takie przebiegi itp, ale kurcze tych benzyn jest tak mało ze szkoda mówić, a i jeszcze czytałem ze diesla łatwiej sprzedać, czy dużo więcej mi wyjdzie utrzymanie diesla niz benzyny przy takich przebiegach? myślę o 530d
Opublikowano
Benzyn jest faktycznie mniej ale jak wejdziesz na mobile.de to wybór jednak jest.Jak juz pisałem przy tym przebiegu ropniaka się nie kupuje-ale jeśli ja Cię nie przekonuje to weź kalkulator w rękę i przekalkuluj...stosounek ceny litra on i pb98,spalanie,przebieg,typowe awarie w dieslu i ich ewentualna naprawa i cena tych napraw.W sumie to dosyć proste obliczenia ale mogą pomoc Ci zdecydować.Z odsprzedażą E60 niezależnie czy pb czy on nie powinno byc problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.