Skocz do zawartości

Wskazówki montażu kierownicy M5 do e60 przed liftem


mygakzy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam kierownicę od M5 z łopatkami. Chciałbym ją zamontować do swojego 535d.

Znalazłem kilka poradników jak wykonać taką modyfikację w modelach po 09/2005 (z przyciskiem Start/Stop).

Tam sprawa jest dość banalna, ponieważ wystarczy poprowadzić kabelek od "zwijaka" do złącz wybieraka i sprawa jest rozwiązana.

 

Sprawa komplikuje się nieco (tak mi się wydaje) w modelu przed liftem - z klasyczną stacyjką.

 

Czy posiada może ktoś link do forum/etc gidze mógłbym znaleźć informacje jak wykonać ten montaż w modelu produkcji przed 09/2005?

 

Co udało mi się zaobserwować do tej pory - kaseta oraz zwijak różnią się od siebie w obu modelach.

 

Wg. instrukcji na forum należy zaopatrzyć się w zwijak (po liftowy), który posiada 2 dodatkowe piny z których wyprowadza się kabelki.

Ponadto zwijak poliftowy nie pasuje do przedliftowej kasety - co za tym idzie należy nabyć komplet.

 

Tutaj moje pytanie - czy polifotwy zestaw kaseta+zwijak będzie pasować do wersji przedliftowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego przerabiałem to już w swojej buni.Tak jak zauważyłeś nie jest takie prostę.Jak jesteś uparty to mogę ci takie coś podpiąć.Potrzebna kiera od M5 lub SMG i taśma od w/w modeli.Jest także opcja montażu kiery od LCI do pre.Ale tu jest więcej dłubania.Pod warunkiem że masz do mnie blisko.

BMW RETROFIT

http://bmw-retrofit.pl/

https://www.facebook.com/bmwretrofit

bmwdoposazenia@gmail.com


733-15-91-91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Uparty jestem. Problemu większego nie widzę, raczej powinna to być kwestia dobrego doboru części.

Czytałem już wiele wątków na angielskojęzycznych forach i jest tam sporo wiedzy, jednak dotyczą głównie samochodów z przyciskiem Start/Stop.

Tutaj instalacja jest banalna powiedziałbym.

 

Rozbierałem już raz kierownicę, ale wtedy nie miałem jeszcze kasety (myślałem, że będzie pasować).

Teraz gdy mam komplet (zwijak i kasetę) to zastanawiam się czy problem nie będzie:

 

1. Miejsca mocowania śrub

ziaz.jpg

 

c8f2.jpg

 

2. Czy fakt, że posiadam stacyjkę na klasyczny kluczyk z grotem nie będzie powodować problemów z montażem nowej kasety (jest przystosowana do nowego typu klucza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Obawiam się, że będę musiał kombinować coś w stronę kasety polifotwej, ponieważ w mojej starej kierownicy znajduje się moduł poduszki, którego nie ma w kierownicy od M5 (poduszka jest podłączana do zwijaka).

Czy ktoś orientuje się jakich trudności będę musiał się spodziewać po zdemontowaniu zestawu przedligowego (kaseta + zwijak) i próbach wykorzystania zestawu poliftowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.