Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam Was

Niedawno zmienilem silnik w mojej bmw 320i na 323i.

Osprzet zostal caly moj wlazylem tylko goly silnik od 323.

Od tamtego czasu mam maly problem moze nawet i duzy.

Natomiast na zimnm czy na cieplym silniku jak auto jest na biegu jalowym obroty skacza .

Na zimnym jak odpale to mam tys. obrotow i po jakims czasie minuty skacze mi nawet ponizej 500obr/m po jakims czasie sie normuje , ale rowniez potrafi zgasnal.

Dojezdzajac do ronda wybijam na luz i obroty z wysokich spadaja nawet do zera i potrafi zgasnac.

Mialem nieszczelna rure od podcisnienia oraz rure dolotowa powietrza , ale wlasnie wymienilem te 2 elementy , i co ... dalej to samo , mam zalozony gaz w mojej bmw ale na gazie prawie wogole nie gasnie ale tez faluje . Zmieniajac silnik nie wgralem mapy od 323 tylko jestem caly czas na swojej, ale adaptacja byla robiona po wlozeniu nowego silnika.

Mozecie mi powiedziec co jest nie tak i co jest przyczyna ? Moge powiedziec ze na 320 jak mialem z dziurawa rura dolotowa oraz peknieta rura (wezem ) podcisnienia nie falowala jak na 323.

Pozdrawiam i prosze o podpowiedz ,

Potem podejde do auta i wrzuce filmik aby pokazac jak te obroty sie zachowuja .

Opublikowano

Witaj RAIVEN

Zrobilem jak mowiles odpielem go i co ..... na odpietym ladnie nie faluje nie gasnie . do wymiany jednak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.