Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Bardzo proszę o wyrozumiałość FORUMOWICZÓW, właśnie wczoraj zakupiłem BMW740i 2000r. Kiedy po raz pierwszy próbowaliśmy uruchomić silnik akumulator odmówił posłuszeństwa, po podłączeniu kabli uruchomiłem V8. Moje pytanie brzmi: uszkodzony regulator napięcia( choć podczas jazdy wskazanie w test 9 ładowanie na poziomie 13,5-13,6) , a może słaby aku.?? Przed uruchomieniem silnika, wszystko było sprawdzane czy działa np: elektr. bagażnik siedzenia itp.więc może to rozładowało aku. dziękuję za odp.

Edytowane przez Marjo72
Opublikowano

Najlepiej wyjmij aku naładuj i wtedy sprawdź napięcie i najlepiej zrób to miernikiem, bo ten wbudowany potrafi przekłamywać.

Sprawdź na aku napięcie i pod maską na kolektorze jest wyprowadzony pod zaślepką plus. Na zaślepce jest znak +. Tam sprawdź też napięcie i zobacz czy się różni z tym pod aku.

 

Sprawdź na jałowych bez odciążenia z max obciążeniem elektroniki.

Potem to samo z podbiciem obrotów

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ładowanie ok ale? przy obrotach między 4 a 5 tys. zaświeca się akumulator i gaśnie, zauważyłem również, że przy włączeniu zapłonu przed uruchomieniem nie zaświeca się kontrolka aku, to normalne???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.