Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam sprawe chce wyregulować skład mieszanki na każdym cylindrze w DISIE opcja badania CO do której są potrzebne takie sondy wkręcane w kolektor wydechowy do gory przy głowicy 6 sztuk przychodzi .

 

Te próbniki sa już niedostania w serwisie juz tego nie produkują ale może ktoś ma chciałby odsprzedać albo pożyczyć .

 

http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e36/m3_s50_conver/10_special_tool/13__fuel_system_(s50)/1_swz__exhaust_gas_probes_(6)/

Na tym linku jest zdjecie o jakie probniki chodzi.

 

 

W przepustnicach u gory sa takie zaslepki ( jak je wydłubiemy bedziemy musieli prawdopodobnie kupić nowe w ASO bo ponoć nienadawaja sie do niczego po wydłubaniu ) pod nimi sa sruby dławiace ktore regulują ilosc powietrza na poszczegolny cylinder , oczywiscie najpierw wymagana jest synchronizacja przepustnic na zderzakach aby wszystkie były na rownym poziomie .

 

Moje wyniki w Disie badanie CO to :

1) 54us

2)-22US

3) 274US

4)180US

5)26us

6) -64US

 

wg mnie takie rozbieznosci nie powinny być a mam już wszystko posprawdzane i powymieniane na nowe m.in swiece NGK , sondy obie nowe , wszystkie przewody gumowe do krokowego i odmy , podnisnienowe wszystkie oringi i uszczelki w kol. ssacym takze jedynie pozostaje ustawić to zapomocą tych srub dławiacych w przepustnicach.

 

Na stacji kontroli pojazdów na dymomierzu wyniki na wolnych obrotach idealne a na 2.5 tys obrotow troche zbyt bogata mieszanka .

 

Czy ktoś przerabiał ten temat ktory opisuje ?

 

W disie tylko pisze ze rozbieznosci moga być na poziomie 0,5% +-0,2 . Czy ktos wie na jakich wartosciach powinienem bazować ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.