Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dziś u mechanika wymieniałem przewód od tylnego prawego dopływu płynu hamulcowego (wczoraj mi poszedł i sporo płynu uciekło - jazda jak na bombie) i przy okazji poprosiłem znajomego mechanika o sprawdzenie co się dzieje w bębnach, bo ręczny na ostatnim ząbku bardzo słabo trzyma, okazało się że do wymiany: bębny (spory rant), cylinderki (lekko ciekną), szczęki (wyjechane, po otworzeniu bębna kawałek ok. 5cm odpadł), sprężynki, linki od ręcznego jak na razie nie wiadomo, to do sprawdzenia, nie zdziwię się jak będą też do wymiany. Tak czy siak nie może to długo czekać.

Mam pytanie co do tych części, widziałem na allegro komplety bębny+szczęki+ew. cylinderki, ceny ok 130-200 za taki komplet, co o tym myślicie? czy raczej każde osobno? może wybrane marki?

 

Czekam na odpowiedzi.

Pozdro.

Opublikowano
ja na twoim miejscu cylinderki kupił bym jakieś lepsze bo podejrzewam ze te z najniższej półki po niedługim czasie zaczną ciec więc dwa razy będziesz robote robił, w kwesti spręzynek i bębnów możesz kierować się ceną bo nawet te najtańsze powinny wytrzymac kilka lat za to szczęki jeśli kupisz tanie jest prawdopodobieństwo szybszego złóżycia albo co gorsza np odklejenie się okładziny. Więc co zaoszczędzisz na bębnach i spręzynkach dołożysz w reszte częsci :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.