Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Kolega posiada ten przepiękny model, niestety ma problem z chłodnicą, jest po prostu rozsczelniona. Szukałem na forum informacji dot. wymiany ale znalazłem dla 4,4. Chodzi o to czy jest to trudna czynność? Czy trzeba rozbierać cały przód itp.? Ktoś na pewno już to robił i ma jakieś rady. Druga sprawa to czy kupić używaną oryginalną, czy lepiej zamiennik?

Opublikowano
Nie wiem jak w v8, ale powinno być analogicznie :-). W r6 to nie jest skomplikowana robota, więcej czasu zajmuje potem porządne odpowietrzenie układu niż sama wymiana chłodnicy. Chłodnica wyłazi Ci normalnie do góry. Ja bym Ci prędzej polecił porządny zamiennik niż używany oryginał - może być w środku dużo syfu, może być naprawiony tanim kosztem wyciek, który po niedługim czasie znowu będzie lał. Chłodnica to cholernie ważny element i ja bym tu nie oszczędzał. Instrukcja dla 4.4 powinna Ci wystarczyć - to ta sama konstrukcja silnika :-)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sprawdź czy ori chłodnica nie jest przypadkiem tańsza od dobrego zamiennika - ja kupowałem niecałe 2 lata temu i tak właśnie było. Płaciłem coś miedzy 500 a 600zł za ori nową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.