Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

Posiadam e46 touring na standardowym zawieszeniu. Planuję obniżenie auta i zakup Styling 230. W poprzednim aucie miałem gwint i standardową 16", więc problemu nie było, a teraz jest, bo nie mam pojęcia jak to będzie wyglądać z felgą o takim, a nie innym ET. Gwint raczej odpada... Prowadzenie było dużo lepsze od serii, ale nie chcę się już tłuc jak taczką na każdej nierówności, tym bardziej, że teraz ma być 19", a nie 16"... Możecie coś doradzić? Jakieś sprężyny o konkretnym obniżeniu do ori amortyzatora, nowe amortyzatory o skróconym skoku ze sprężynami w komplecie, a może założyć wszystko z M pakietu? Bardzo bym nie chciał, żeby później się okazało, że felga się nie mieści, lub ociera :evil:

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.