Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z góry mówię szukałem czegoś podobnego i nic nie znalazłem wiec pisze swój post.

 

Mam na chwile obecną spory problem z olejem w EGR! to już jest masakra kupiłem auto w Krakowie miało przejechane niby 188tyś ale znając polskich handlarzy miało z 250 ;).Po zakupie był czyszczony filtr cząstek stałych(keszer+ wypalanko) + EGR który był strasznie zawalony czarnym osadem którego było SPOOORO (tak jakby przepalony olej).Przejechałem nim dobre 15 tysi. I wczoraj z ciekawości sprawdziłem jak sprawa wygląda czy jest wszystko w miarę czyste czy znowu pełno oleju. No i przykre zaskoczenie,bo dość że auto (od przejechania 7tyś km) zaczęło dziwnie działać na wysokich obrotach mianowicie od 3-5tyś (dokładnie tak jak piszę) od 1,7 jak turo się włącza do mniej wiecej 2,7 czasem 3 obr idzie ładnie ale powyżej tych 2,7-3tyś jest spadek mocy potem znowu torpeda,spadek i torpeda .... to jeszcze zamiast tego czarnego nalotu jest czarny olej, wszędzie w EGR, w kolektorze dolot. i rurze która idzie do EGR. Teraz mi powiedzcie co mam sprawdzić, ewentualnie co wymienić (ja myślę ze siada turbo bo te dziwne uskoki mocy są). I jeszcze jedno co mnie ciekawi czy przez ten olej który leci do Kolektora D. a potem sie spala muszę wymieniać świece ? czy im się za bardzo nic nie stało ?>

 

 

viewtopic.php?f=73&t=117891

Opublikowano

To nie musi być turbo, każde po takim przebiegu puszcza olej.

Jaką masz temperature cieczy po rozgrzaniu silnika??

Filtr powietrza wymieniłeś??

Nie zastanawiaj się podłącz auto pod kompa.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.