Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z olejem. Ostatnie zauważyłem lekki przeciek na uszczelce pod głowicą . W ciągu paru dni poziom oleju zjechał mi do minimum. Podjechałem do mechanika który dojrzał że mam reszte płynu chłodniczego. Uzupełnił mi płyn i olej i kazał kupić bańke oleju na stacji o pojeździć jeszcze pare dni by zobaczyć jak się bedzie zachowywać. W ciągu 24 godzin zdążyłem dolać już ok 0,7 l .Nie możliwe żeby tyle przepalił na trasie 60 km. Wcześniej nie brał nic. Co może być powodem awarii i jaki będzie ewentualny koszt naprawy? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Opublikowano
Zapomniałem dodać że miejsce wycieku przetarłem szmatką i po tych 24 godzinach w przeciągu których uciekło mi ok 0,7 l było widać jeszcze smugi od szmatki i nie wyglądało na to żeby tyle się tam wydostało
Opublikowano
A może wyciek widziałeś wyciek ale pod pokrywą zaworów? Zobacz pod samochodem czy nie cieknie Ci z podstawy filtra oleju albo z uszczelniacza na wale rozrządu - to najczęstsze miejsca wycieku. Płyn chłodniczy jeśli Ci cieknie to obejrzyj pompę wody. Przy awarii uszczelki pod głowicą jeśliby Ci tyle brał oleju i płynu to by kopcił i grzał sie na maxa
Opublikowano
Mechanik sprawdzał na podnośniku od spodu i powiedział że nie ma więcej wycieku i że tragicznie to nie wygląda. wspomniał coś o pierścieniach i że może troche przepalać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.