Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie-otóż mam pytanie do ludzi posiadających gaz w e36 i chodzi mi o pytanie czysto elektryczne-w którym miejscu rozpiąć wryski od benzyny do zasilania gazowego?chodzi mi czy wystarczy jakiś jeden przekaźnik czy na każdy wtrysk trzeba zakładać osobno i czy trzeba się dorwać w wiązke pod kolektorem dolotowym czy można to rozpiąc w innym miejscu?A dlatego pytanie bo zakładam gaz sam i blosa na śrubę,z wyregulowaniem instalacji poradze sobie bez obaw bo w swoich poprzednich e23 zawsze też montowałem gaz sam przejechałem na nim 60 tyś km i nigdy nie strzeliła a spalanie 2.8 litrowego automata w granicach 18 litrów w mieście też znaczy za siebie.Zresztą każda rada mile widziana(oprócz "co ty robisz załóż sekwencję"),bo po prostu tą instalację mam a legalizacja kosztuje tylko 200zł.Zresztą jeśli ktoś jeździ z gazem na lewo i chce zalegalizować to da się to zrobić tu:

http://www.allegro.pl/item96807672_homologacja_lpg_promocja_.html

Ale się rozpisałem.Kończę więc i proszę o radę w temacie.Pozdrowienia

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Zależy po co chcesz odciać wtryski Pb? Do emulatora czy tylko żeby nie podawały benzyny podczas jazdy na gazie. Jeśli odetniesz tak poprostu wtryskiwacze to wywali check'a a poza tym nie odpalisz wogóle samochodu... :roll:
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Emulator by sie przydał to fakt,ale z tym odpaleniem tego samochodu to trochę chyba nie tak,do pracy instalacji gazowej i samochodu na gazie wogóle potrzebna jest tylko praca instalacji zapłonowej,a ta sygnały pobiera z czujnika położenia wału(tego co mi nota bene szwankuje)a co do cheka-było by super jak bym go miał i jak by mi działał.Z tego co wiem a miałem już samochody na motroniku jeśli odepnie się wtryskiwacze a nie poda emulatorów to jedynym objawem widocznym przy jeździe na gazie bedzie nie działający wskaźnik chwilowego spalania.Wszyscy macie emulatory i nikt nigdy nic nie robił przy swoich instalkach gazowych?Owszem zgodzę się ,że samochód nałapie błędów z lambdy ale i tak by nałapał moja instalacja to śruba i bloss a tam ekologia to nie zawsze pierwsze miejsce...Więc ponawiam pytanie ale proszę o odpowiedź techniczną -gdzie ,w którym miejscu odciąć te wtryskiwacze,czy musze dorwać się pod kolektor dolotowy czy można to zrobić wcześniej,czy wystarczy jeden przekaźnik do odcięcia np.plusa(chyba wszystkie wtryskiwacze mają wspólny plus,prawda?)czy trzeba rozciąć każdy wtryskiwacz osobno i gdzie w waszych autach gazownicy to zrobili.Prosze odpiszcie bo do popołudnia bede miał już całą instalkę w samochodzie i nie chce szukać po kablach na chybił-trafił.Dzięki
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Nie robiłem nigdy takich testów :mrgreen: ale jak chcesz wogóle zapalać odcinając "+" wtryskiwaczy Pb, na gazie? Jeśli chcesz odciąć wtryski to co za różnica gdzie to zrobisz jeśli nie będzie elektroniki, po jednej stronie jest sterownik a po drugiej przekaźnik. Z tego co wiem to "+" rzeczywiście jest wspólny.

Nie wdając sie w szczegóły nie wiem czy to "ruszy" a jeśli nawet to nie będzie to zdrowe dla samochodu, środowiska...

Który to rok samochodu bo tam jest chyba Full Group więc jeśli będziesz odcinał po stronie sterownika to jest pin 3 i 32 (brązowo żółty(32) i brązowo biały (3)) albo przy wtryskiwaczach. "+" wtryskiwaczy to kabel czerwono-biały.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Dzięki Fazer teraz to odpowiedź bliższa tej o którą prosiłem :) Rok auta to 1991.A zapalać będę normalnie na benzynie i centralka przy 2500 obrotów przełączy na gaz,sygnał do centralki z cewki i po przełaczeniu musi właśnie odciąc Wtryskiwacze.Jeszcze jedno pytanie-co wg Ciebie bedzie lepiej odpiąć-Ten plus przy wtryskiwaczach czy włąśnie przy kompie iczemu piszez że plus wspólny a przy kompie podajesz dwa numery pinów?I jeszce jedno pytanie-może jest w takim razie jeszce współna masa idąca do wtrysków i na niej byłoby najlepiej zrobić odcięcie?Wiesz ja wiem że to stara instalacja ale przecież na boga w latach dziewięćdziesiątych do tych silników zakładali gaz pierwszej generacji a o emulatorach wtrysków nikt nie słyszał!A pod blossa niestety tylko ta jest polecana,zresztą są dwa rodzaje blossów,ja mam ten co musi chodzić bez elektronki.Pozdrowionka
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Tak zgadza się ale jak to chodziło to już inna sprawa. Ja znam kolesia, który śrube wkłada nawet teraz do Merców A o zgrozo :shock: ale emulator musi być...

 

Jaka masa :duh: masą to właśnie sterowane są wtryskiwacze w wielkim skrócie :!: Plus jest wspólny z przekaźnika systemowego :!:

Przy kompie są dwa piny bo to jest Full Group :!: W aucie z tego roku pin 17 - 1 i 3 wtryskiwacz a pin 16 - 2 i 4 wtryskiwacz.

Wtryski powinno się odcinać po stronie kompa tam się wpina właśnie emulator żeby odciąć wtryski a w ten sposób możesz coś popalić i będzie nowy wątek na forum nie mówiąc o tym, że samochód prawdopodobnie nie odpali :D

Jaką masz centralkę? Dokup jeszcze emulator za 25 zeta na alegro żeby to miało nogi i ręce...

Myśle, że w tym przypadku najlepiej odciąć "+" ale to są tylko moje domysły.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
No i opowiadam jak mi poszło -gaz w aucie,odcięcie zrobiłem na biało-czerwonym plusie i ... no niestety mieliście połowicznie rację,wszystko na gazie chodzi super,mieszankę dobrałem ale niestety nie ma wolnych obrotów :evil: silniczek krokowy zostaje zamknięty przepustnica jest szczelna więc nie przechodzi po prostu gaz i gaśnie...muszę założyć te emulatory ,może wtedy silnik krokowy wróci do pozycji otwarty i bedzie to chodziło a jak nie to zostaje to przerobić na drugą generacje,kupić sterownik i do zabawy.A jak u was w drugiej generacji to jest rozwiązane-macie mikser przed przepływką czy za?Jakieś dodatkowe węże?Czy tylko wystarczy elektronika z drugiej generacji?Pozdrowienia a dalsze pytania bede zadawał jak kupie emulator wtryskiwaczy.
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Moim zdaniem trzeba emulator dołożyć i powinno chodzić. Jak ustaliłeś mieszankę, podpiołeś się do sondy? Jeśli mieszanka będzie niewłaściwa to strzeli a w dłuższym okresie zawory i gniazda padnom. Najlepiej wolne ustawić na analizatorze.

 

Tutaj jest coś o BLOS'ie

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.