Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w inpie 0 błędów ale...

 

http://i59.tinypic.com/10sgaky.png

 

przepływomierz...silnik rozgrzany,wskazówka pion a po prawej stronie taka duża masa powietrza ponad 500...

 

i teraz tak myślę...nie szczelny pewnie dolot(bo ostatnio demontowałem rure od przepływki) ale zaraz patrzę,zdejmuję wężyk od EGR i nie ma ssania czyli egr nie działa i dla tego taka masa powietrza???

 

 

ps i spytam jak EGR powinien działać ... bo coś jest nie tak...tłoczek w EGR się nie zacina....EGR czyszczony...napięcie na wtyczce od elektrozaworka jest...rezystencja zaworka jak najbardziej okej...zaworek nowy PIERBURG nawet 2 miałem nowe...

 

i po uruchomieniu silnika EGR nie pracuje tylko podczas nagrzewania silnika do 90stp parę razy się włączy(nie,że non stop na biegu jalowym działa) i teraz nie wiem coś nie halo czy co

Opublikowano

to tak egr na wolnych obrotach nie pracował bo z wężyka nie było podciśnienia...

 

przejechałem się autem 2km zatrzymałem się zdjałem wężyk jest podcisnienie non stop...wróciłem do domu...zdejmuję wężyk jest podciśnienie...zdjąłem rure z EGR i wtedy tłoczek się wysunął lekko i stał wysunięte(nie chował się)jak zdjąłem wężyk z EGR dopiero tłoczek się schował.....

 

czyli sam nie wiem czy coś nie tak czy co... egr pracuje a po zdjęciu rury z EGR tłoczek nie zasuwa się i wysuwa tylko stoi otwarty...dopiero on się pewnie wysuwa i zasuwa jak się rure spowrotem założy.... prosze o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.