Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałem się z wszystkimi przywitać bo jestem tu nowy a nie znalazłem nigdzie tematu do przywitań :) od miesiąca posiadam bmw e39 touring i moja przygoda od razu zaczęła się awaria wentylatora z którego odpadło jedno śmigło i powodowało to wibracje całej budy. Po wymianie wentylatora na biegu jałowym wibracje ustąpiły ale przy 1000-2000 obr/min czuć je dalej jest to strasznie drażniące i dlatego chciałem zapytać posiadaczy silników m54b22 czy tez tak maja czy po prostu z tym moim jest coś nie tak?? bardzo was proszę o wypowiedz na ten temat chyba ze jest ktoś z okolic Katowic z takim silnikiem i mogę do niego podjechać żeby porównać prace tego silnika to czekam na jakiś znak sygnał :)

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Opublikowano

nie, te silniki tak nie mają. Jak auto jest ciepłe to nie ma prawa czuć, że silnik chodzi nie powinno w środku nic drgać.

Albo masz coś nie tak z układem zapłonowym albo dalej coś nie tak z wentylatorem.

 

Najlepiej wyjmij całkiem wentylator od wiska. Tam masz chyba imbusy 5. Odpal silnik bez wentylatora i zobacz różnice.

Albo jak się tak trzęsie to idź posłuchaj czy nie prycha z wydechu i czy równo chodzi. Powinieneś słyszeć dźwięk jednostajny bez przerw i prychania.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.