Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W początkowej fazie nagrzewania łatwo znajdziesz jego źródło.

Zazwyczaj przyczynami są : słaby styk , utlenianie powierzchni stykowej, oraz zabrudzenie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
To jest tz wyłącznik główny, nazywany bezpiecznikiem pirotechnicznym , czyli w razie kraksy ma petarda wybuchnąć odłączając instalację elektryczną od aku

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Wszystko sie da ale komputer jak jej nie widzi to Ci wywala błąd, są tacy co to oszukują .

Na forum było o tym sporo.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Najlepiej za pomocą wyszukiwarki Google , wpisujesz ze dwa trzy słowa problemu i dopisujesz BMW i wyszukiwarka Ci podeśle strony z tym związane, a najczęściej są to tematy z naszego forum.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Jeśli klema wcześniej nie wystrzeliła i nie była "naprawiana" za pomocą opornika nie ma sensu jej "demontować".

Tak jak pisałem wcześniej zacznij od wyczyszczenia klem plus i minus. Nie zapomnij o kołkach akumulatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.