Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem nowy i witam wszystkich kolegów jezdzących diablicami i mam taki problem.Niedawno zmienilem 1,6 m40 na 1,6i m43 i wszystko bylo ok.Kilka dni temu zaczely falowac obroty i zaczely zalewac sie swiece,autko wkreca sie na obroty dopiero po 3000 tys, obrotów,auto ma zainstalowana fabryczna instalacje lpg i te same objawy sa na benzynie i na gazie,posprawdzane wszystkie przewody podcisnieniowe,sonda przeplywka,podpielismy ja pod komputer i nic zadnych blendółw,pomózcie co robic. :( :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.