Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Wszystkich Forumowiczów...

Jestem tutaj nowym użytkownikiem a więc pozdrawiam " starszych" kolegów :)

 

Posiadam e87 116i rok produkcji `10 grudzień

 

Niestety od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Na poczatku wyskakiwał błąd cewki i auto chodziło na 3 cylindrach. Cewka wymieniona, świece zmienione. Błąd powrócił od razu po osiągnięciu odpowiedniej temperatury pracy.

Cewki zamienialiśmy miejscami i cały czas wyskakuje "wypadanie zapłonu na 2 cylindrze".

 

Silnik łapie błąd na wolnych obrotach, gdy osiągnie już normalną temperature pracy. Wtedy zaczyna dziwnie pracować, traci moc, nie wkręca się na obroty :cry2: . Mówiąc krótko chodzi jak traktor lub diesel.

Jeśli już zapali się lampka silnika to dopóki nie ostygnie to cały czas pracuje tak dziwnie. Natomiast utrzymując silnik na wysokich obrotach np. w trasie powyżej 2000-2500 obr wyjeżdżając na nie rozgrzanym silniku to moc,praca itd jest OK.

 

Słyszałem o problemach z rozrządem,vanos-ach... :mad2:

Proszę o wskazówki w którą strone iść i szukać...

 

z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano
Z tego co rozumiem masz silnik 2,0 N43. Jesli tak, to kojarze, ze pomaga w podobnych przypadkach aktualizacja oprogramowania. Na forum E90 jest wątek o tych silnikach, znajdziesz go tez w pierwszym poście linka mojego podpisu - na końcu. Poczytaj, ale najpierw ustał jaki dokładnie masz model silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.