Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Wymieniłem w moim samochodzie 335i e92 automat kołyskę tył gdyż miała jakiś defekt i nie mogłem ustawić konta koła, przy okazji wymienione został komplet zawieszenia eibach b12 pro kit wszytko ok po wymianie idealna geometria. Niestety pojawił się kolejny problem podczas przyspieszania pojawiają się na drugim biegu wibracje w okolicy podłokietnika jakby z wału. Mechanik twierdzi, że podpora wału jest ok, gumowy łącznik również półosie, wał, dyfer są oryginalne z samochodu dodatkowo wymieniłem simerbloki na dyfrze.

Proszę o pomoc nie wiem w którym kierunku iść by nie wymieniać połowy auta.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Poduszki skrzyni i silnika niby ok poza tym przed wymiana kołyski nie było żadnych problemów.

Koła pasowgo nie sprawdzałem, jest takie w benzynie 335i ??

Opublikowano
Poduszki skrzyni i silnika niby ok poza tym przed wymiana kołyski nie było żadnych problemów.

Koła pasowgo nie sprawdzałem, jest takie w benzynie 335i ??

Oczywiście, że jest ;)

U mnie drgania ustały po wymianie koła i poduszek na nowe.

Z tym, że ja miałem koło zamiennik FEBI, które było do kitu.

Jeżeli masz ORI to warto sprawdzić czy nie pojawiają się na nim jakieś pęknięcia.

Poduszki przy takich objawach obowiązkowo należy sprawdzić + przewody podciśnienia do poduszek silnika.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

A jeszcze jedno pytanie mam dlaczego miało by się to pojawić po wymianie kołyski ma to jakiś związek ??

Cały czas myślę ze może jeszcze wał do wyważenia bo był ściągany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.