Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Świeżak jestem na forum ale od jakiego czasu czytuję i w miarę możliwości naprawiam to swoje "cudo", ale problemu który mnie dręczy do dziś po wielu przygodach z mechanikami nie mogę się pozbyć. Mianowicie auto przy maksymalnym bucie czy to na dwójce czy piątce, regularnie i bardzo szybko przez chwilę wali w podłogę z tyłu w zakresie 1700-2000 obrotów jak już wskoczy na 2000 obr jest cisza jak makiem zasiał no i żadnych drgań. Dodam, że auto ma usunięty dpf i jest po chipie. Własnie mieszkam w małej mieścinie a przed założeniem tematu chciałem wam wykres z hamownii wrzucić jeszcze jako możliwą przyczynę problemu ale jedyna hamownia w mieście zamknięta (wiem żałość). Ogólnie po usunieciu dpf i tym czipie, to samochód mi powiedzmy buczy i czuc pod nogami jakby takie lekkie drgania na jałowym biegu jak silnik jest nagrzany (odnoszę wrażenie jakby wydech wpadał w drgania). Podpowiedzcie coś bo łącznik elastyczny wału zmieniony a dalej to samo, no i może jakiegoś dobrego tunera tak do półtorej klocka aby zrobić porządny profesjonalny chip w lubelskim (najlepiej lublin) zapomniałbym dodać dzisiaj wyskoczył mi błąd, trójkącik pomarańczowy i coś o zwiększonej emisji spalin no i świeci się w dodatku kontrolka silnika :)

 

Pozdrawiam Wojciech :)

Opublikowano
Witam, chętnie odwiedzę dziś nawet byłem, a orientacyjnie dalibyśmy rade w sobotę schamować auto i sprawdzić czy warto poprawiać aktualny chip? A dla zainteresowanych tematem te drgania i rezonanse spowodowane były dwumasą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.