Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
miałem taki przypadek, zapowietrzony układ lub mało płynu w układzie chłodzenia,niebyło dobrego obiegu i piecyk gotował to co w nim było ale to w innym aucie a tu pewnie masz elektrozawory do płynu?wogóle jak te elektrozawory działają? przekierowywują płyn na samą nagrzewnice lub sam silnik? jest możliwość aby sie tak pozacinały aby płyn nie krążył przez piecyk?
Opublikowano
a wiec zgadza sie ma jeden elektrozawor ktory kiedys latem byl spalony wymienilem na inny aktualnie dziala bo jak zmniejszam temp w kabinie to sie przymyka lub tez odwrotnie jak zwiekszam ,skad wiem ze dziala ,jak zdejme temperature do 16 to leci tylko zimne powietrze jak podbije ja wyzej to coraz cieplejsze ,wiec niemam pojecia co moze powodowac przegrzewanie sie tym bardziej ze pompka wody byla sprawdzana na krotko i sam widzialem jak sie kreci wirnik z lopatkami
Opublikowano
pompka sie może kręcić ale jak jest gdzieś przypowietrzony to nie pompuje płynu i gotuje to co w nim jest, chyba że jest przytkany albo zawalony jakimś kamieniem że ma mały bardzo przepływ,innego wyjścia nie widze, no chyba że na sterowniku jest niewłaściwy termistor zamontowany podczas naprawy
Opublikowano
no juz powiem szczerze ze sie mozliwosci wyczerpoja uklad jest odpowietrzony to niejest moje pierwsze bmw prawie w e46 mam wszystko w jednym paluszku ale jak pisalem bardziej znam sie na mechanice mniejsza o to , masz racje definitywnie wskazuje na pompke najlepsze jest to ze sterownik jest u fachowca ponownie i u niego na piecu dziala tzn wszystkie testy i cykl pracy przechodzi pozytywnie
Opublikowano
czyli zostaje chyba rozebrać piecyk i zaglądnąć w płaszcz wodny czy nie jest zawalony czymś(jeśli jesteś mechanikiem rozebranie pieca na części pierwsze to banał)prawie wszystko skręcone takimi samymi śrubkami na torx
Opublikowano

to tez jakis pomysl ale watpie by byl plaszcz az tak zawalony tym bardziej ze jak mialem webasto na stole to bylo plukane

sproboje jeszcze raz sprawdzic pompke

Opublikowano
pompka wody orginał od tego pieca jak bylo odpalone z kompa to na jalowym i silnik byl juz do polowy zagrzany jesli chodzi o termostaty glowny i erg sa nowe orginaly maja jakies 5 miesiecy
Opublikowano
no wlasnie tego niewiem poprostu po naprawie plytki zamontowalem ja i nieruszyla wiec gosc ktory ja naprawial mowi ze moze jest blad w kompie podpielem sie byl bład na kubusie po skasowaniu bledu piec wystartowal oczywiscie na biegu jalowym dogrzal silnik potem przejechalem jakies 20km pozostawilem samochod aby w silniku spadla temp wody i z ciekawosci proba odpalam samochod i nic webasto niewlancza sie ponownie bład na kubusie wiec plytke wyslalem spowrotem w celu przeprogramowania na analagowa tam zostal zczytany blad 115 stopni mowa cos o zaworze ,ale zawor wody mam sprawny i dlatego jest to zagadka dzis popatrze na weze czy poprzednik cos niekabinowal
Opublikowano
pompka sprawna ladnie kreci ,mam inne pytnie a mianowicie jesli wymianilem panel sterowania [nie jest to klimatronik] czy trzeba przeprogramowac cos w kompie samochodu pomimo tego ze panel ma identyczne nr seryjne ,i pomimo tego ze dziala poprawnie czyli otwiera i zamyka zawor wody ,nawiewy ,klime , Pytam o to ponieważ zastanawiam sie czy może dziać się coś takiego ,że kiedy piec startuje i w tym samym czasie blokuje zawor wody ze sie zamyka i powstaje przegrzanie pieca
Opublikowano
Witam wszystkich ,ogolnie temat naprawy webasta mozna zamknac piecyk odpalony plytka przeprogramowana na analogowa teraz tylko ewentualnie dolozyc telestart pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.