Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

Z tego co załączyłeś to tylko jedno zdjęcie działa, jednak miałem taki sam problem na M54 (tylko na zimnym falował i to dość mocno). Wymieniłem silniczek krokowy i przewody szukając lewego powietrza (często zdarza się, że obudowa filtra powietrza jest pęknięta w rogu), samo falowanie ustało jednak zawsze przy pierwszym odpaleniu na zimnym silnik "dusił się" i nie było charakterystycznego "ryku".

Nie przeszkadzało mi to i jeździł aż pewnego razu podczas jazdy w gorący dzień obroty spadły i wyłączył się....z 3 razy pod rząd aż w końcu zjechałem na lawecie. Summa summarum pompa paliwa padła (okazało się, że miałem od modelu 316tds :shock: ), którą wymieniłem na oryginalną i teraz chodzi bez problemu.

Opublikowano
Już poprawione zdjęcia i screeny są aktualne zrobione przed chwilą na zimnym silniku... teraz jeszcze skasowałem adaptację i jadę trochę pojeździć i zobaczę jeszcze raz później wrzucę screeny z zapisu na ciepłym silniku...
Opublikowano
Problem rozwiązany.... Była pęknięta guma dolotu ta pierwsza przy przepustnicy w miejscu dojścia do silniczka krokowego dodatkowo wyczyściłem przepustnicę i krokowy który dość ciężko chodził.. I wszystko śmiga jak ta lala zero falowania obrotów.. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.