Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś ma taką instalkę u siebie? Jaka jest w eksploatacji?

Vgen. tanieje w oczach do 4cyl. 4200PLN do 6cyl. 6200PLN, cena porównywalna z sekwencją ale czy jest rzeczywiście lepsza?

 

Niedawno byłem przy hamowaniu Diego i wyniki są identyczne z Pb różnica była ok. 2-3KM na niekorzyść sekwencji ale moment obrotowy był identyczny. Czy opłaca się inwestować w JTG :?:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Niedawno byłem przy hamowaniu Diego i wyniki są identyczne z Pb różnica była ok. 2-3KM na niekorzyść sekwencji ale moment obrotowy był identyczny. Czy opłaca się inwestować w JTG :?:

 

IMO w konkretnie takiej sytuacji NIE - bo co użytkownik miał by na tym zyskac ?

 

Biorąc pod uwage ze DIEGO do 6 cyl. raczej juz nigdzie nie przekroczy 4,5kzl a gdzieniegdzie montuja go za 3,5kzl (nie wiem jak to potem jezdzi ale taka cene rzucili juz kilku klientom) to koszt JTG jest jednak na razie sporo wiekszy, a niższego spalania na pewno bym już nie oczekiwał.

 

Ciekawe jak będzie z bezawaryjnością JTG i interesuje mnie bardzo jak będą się zachowywały jego wtryskiwacze a głownie stałośc ich wydatku wraz z rosnącym przebiegiem - jak będą odporne na nasze brudy i będą trzymały parametry to powinna byc instalacja typu "wyreguluj&zapomnij dopuki pompy w zbiorniku szlag nie trafi" ale chyba nie będzie tak różowo... :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No właśnie w przypadku sekwencji zawsze można dokupić interface i samemu coś pozmieniać (zmienić/wyczyścić reduktor, listwe) a w przypadku JTG jest się skazanym na gaziarza i jego umiejętności (nawiercenie kolektora, dobór kalibratorów).

 

Spotkałem się też z niezbyt dobrymi opiniami jeśli chodzi o użytkowanie Vgen. takie jak nierówne obroty, szarpanie, oblodzenie kolektora, piszcząca pompa gazu itd. Pewnie większość z tych usterek to wynik kiepskiego montażu.

 

Jeśli chodzi o wtryski to są chyba Siemensa ale nie wiem jaka jest ich wytrzymałość i czy się je regeneruje czy wyminia. Jak narazie słabości sekwencji są jej zaletami bo chyba taniej wymienić reduktor (ewentualnie zregenerować) niż pompe gazu. Matrix'y można czyścić a i koszt listwy, która powinna wytrzymać koło 100tys. km w porównaniu do wtryskiwaczy ICOM'a jest nieporównywalny.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.