Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Przeczytalem kilka tematów o zawieszeniach. Ale mam pytanie do osób ktore poszly dalej niz m-pakietowe. Chcialbym utwardzić delikatnie zawieszenie i obniżyć trochę przód.

Zastanawiam się nad dwoma opcjami.

1. B6 + jakieś sprężyny ale nie wiem jakie.

2. Gwint streetowy. Pytanie jaki bylby najlepszy do e92? w zyciu mialem kilka gwintów i np tein SS wydawał się dość miękki.

 

ktos ma? testowal?

Opublikowano

Na B6 pojdziesz w gore. ZLy pomysl z tym B6.

Chcesz isc w dol dawaj B8 plus krotkie sprezyny - zaleznie od tego ile chcesz w dol isc.

Czy gwint jest dobra sprawa? Hmm zalezy od ciebie:

a) o gwint musisz dbac,

b) kosztowo dobry gwint bedzie drogi, a tanie gwinty to padaka, ale zawsze w towarzystwie mozna powiedziec sie sie ma gwint.

IMO B8 + Eibach lub dobry gwint renomowanej marki.

Acha dodam ze mowiac renomowanej mam na mysli Ohlins, BILSTEIN, itp.

Z tanich gwintow to rerknij na GAZ, ale nie wiem czy do E9X sa jakies, kiedys jak przegladalem ich katalog to nie moglem nic dobrac niestety.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

a wiesz jak weitec wypada? bo nie znam ich za bardzo.

co do b8 to brzmi sensownie bo ma mniejszy skok pod krotsza sprezyne.

thx za pomoc.

Opublikowano

Ja moje Mpakietowe spezyny zamienilem na sprezyny eibach street i zostawilem amorki "standard"

to obnizylo przod o ok 20mm i tyl pozostal w pozycji 0mm

Zawieszenie ciutke twardsze od Mpaka , nadal wygodne i wyglada lepiej a zarazem nie ma problemow na spiacych policjantach itp.

Opublikowano

Amorki "standard" czyli co?

Rozumiem ze miales M-pakietowe czyli juz na poczatku obnizone o 15mm, w tym zawieszeniu siedza standardowo inne amortyzatory niz w wersjach normalnych.

Sa to amory do zawiasu M-pakiet, nie standard. Zamiennikiem amorow dla tego zawiasu jest wlasnie B8.

Czyli jak zmieniles sprezyny i poszedles troszke w dol to amory, ktore byly wszesniej sa OK.

O Weitec nie mam zdania, ale jak kiedys drazylem temat to odpadl mi z jakichs powodow, a juz nie pamietam dlaczego go wykluczylem.

Dodam jeszcze, ze B6 i B8 maja inne ustawienia i w standardzie chodza inaczej. B8 jest twardszy na ugieciu i odbiciu od B6, wiec bzdura jest urban legend ze ustawienia sa takie same. Owszem B6 w Zerkpolu mozna skrocic i ustwic twardziej i wtedy bedzie chodzil jak B8. ale bez wizyty w Zerkpolu amory B6 i B8 maja inna charakterystyke.

Jezeli dobrze pamietam to roznica byla 25%/15% twardziej na B8. Inna sprawa pozostaje czy przy normalnej jezdzie jestesmy w stanie wychwycic ta roznice.

Jezeli, ktos ma jakies jeszcze propozycje to zapraszam do dyskusji, tylko poprosze jeszcze raz zerknac na temat, ze chodzi o sportowy zawias, a nie tapczanowy, wiec wszelkie B4, itp odpadaja.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Tak standard dla Mpaka

wymienilem bo musialem amorki i zakupilem Sachs wlasnie do modelu z zawieszeniem Mpakietowym

Bmw 335d M (e90)

Amorki: przod

Sachs 311 407 oraz 311 408

sprezyny

Eibach Pro kit E10-20-014-04-22

Lowers Front 20 mm & Rear 0 mm

Opublikowano

ALe to co podales to jest Sachs Super Touring.

Rozumiem, ze mialo byc budzetowo.

W tym temacie raczej pasuje bardziej SACHS Unlimited - Sporting.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Nie chodzilo o kase az tak bardzo tylko tego sachsa moglem kupic bo robilem zawias i potrzebowalem na szybko, a sprezyny kupowalem niedawno i zakladalem..

ogolnie zmienilem wszystko co bylo mozliwe w przednim zawieszeniu - lemforder wszystko oraz ori bmw , wymienialem lacznie z drozkami kierowniczymi, i okazalo sie ze mialem krzywy jeden amor wiec musialem kupic nowe, nie bylo czasu kombinowac i mialo jezdzic na ori sprezynach Mtechnik , przy wymianie zmienilem nawet kazda podkladke pod sprezynami oraz lozyska gorne... mam teraz wszystko nowke, przebieg okolo 2tys km :)

Taka akcja byla ;)

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.