Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w takim razie mam nadzieje ze problem zostal rozwiazany. Jutro po pracy jade prosto po pierscienie do sklepu zakladam i wieczorkiem daje znac czy pomoglo.
Opublikowano

dzisiaj zalozylem pierscienie na przod i drzenie ustalo jak reka odjal.

 

podsumowując:

 

rozmiar piasty w e46 to 72,6mm a rozmiar felgi mam 74,1mm. 1,5mm różnicy przyczynilo sie do drgania kiery w zakresie 80-120km/h. wstyd sie przyznac ale sam bym na to raczej nigdy nie wpadl dlatego dziekuje panowie za pomoc. pozdrawiam i zycze radosci z waszych bmw:)

Opublikowano

Dla poprawy humoru ... kiedyś kupiłem opla, jakieś 10 lat temu, na zimowych, letnie były w bagażniku.

Jak wracałem, widziałem że bije, uznałem że jakiś sknera nie wyważył. Uznałem, że ja to zrobię.

Zdjąłem potem koło, na pieście była folia aluminiowa, żeby luz zmniejszyć, fele były od renault ... dużo za dużo.

Reasumując dla kolejnych ... jak nie ma się kół od bmw, przypisanych do konkretnego modelu to zawsze trzeba mieć to na uwadze, bo są np 18stki mPak takie same np w e46 i e60, o całkowicie innym et, może też i otworze na pieście.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.