Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzis moje auto zaniemowilo, wyjechalem w miasto, nastepnie nie moglem juz auta odpalic. kreci, kreci ale nie moze zakrecic.

podlaczylem kompa, wykazlo blad 4B94 - włączenie, wtryskiwacze paliwa. Wszystkie inne wskazania sa okej, na obroty wchodzi, paliwo dochodzi, uklad odpowietrzony i pompka paliwa chodzi. ale tak jakby paliwo nie dochodzilo i nie moze odpalic, dzien wczesniej bylem w trasie jakies 400 km, zatankowalem do pelna i nic sie nie dzialo. nagle spadlo to "z nieba" :/

 

szukam tego bledu ale nigdzie nie moge znalesc - czy ktos sie juz z tym spotkal?

wczesniej nie bylo zadnych objawow, zadnych problemow z moca i obrotami silnika po prostu nagle odmowil i koniec.

dodatkowo wywala blad w srodku na wyswietlaczu "check engine. reduced power" jakos tak...

 

pomocy, bo nie wiem co robic :/

Opublikowano

Oto co mówi tis dla 4b94 dla n47

 

Sterownik DDE wykrywa zwarcie w aktywacji wtryskiwaczy.

 

4b94 jest sprawdzana raz na obrót wału rozrządu

 

1. Sprawdź przewody i połączenia wtykowe wszystkich wtryskiwaczy.

2. jeśli linie i połączenia wtykowe są ok, wymienić moduł sterujący DDE

  • 1 rok później...
Opublikowano

Ja miałem ten bład w moim aucie BMW E90 LCI 320 N47 D 20 177KM .... Ogólnie nie jeden elektryk sobie nie poradził.

Ale wyswietlało mi na kompie ze 1 wtrysk jest jakby wyłączony ..na desce rozdzielczej wszystko ok...

Mechanik zaczął od podłaczeni akompa przejechaniu sie i sprawdzenia pomiarów i wydajnosci wszystkiego

Nastepnie elektryka sprawdził cała instalacje wtyczki ...nic nie pomogło

Nastepnie sprawdził na maszynie specjalnej wtryski ( mam piezo elektryczne BOSCHA ) wszystkie były w normie....

Sprawdził pompę wysokiego ciśnienia ale sprawna, nie zostawia opiłków metalu nic....

znów wyciągnął wtryski dokładnie pomierzył i dalej wtryski w normie były...

Wziął sie raz jeszcze za elektrykę i okazało się że w komputerze sterującym nie pasowały jakies algorytmy, aktualizował oprogramowanie i wszystko działa....

 

a objawy miałem ze np podczas jazdy zaczął mi szarpac np. jechałem i dodając gazu obroty spadały pomału jak puściłem gaz auto gasło... po chwili odpaliło po ok.10-15sek krecenia i znów np jechało jakis czas i znów to samo.....

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

W jednym bmw trafił sie czujnik położenia wału.... oraz maf czujnik.

 

 

Jak sie bmw zablokuje wtryski trzeba zamienic je miejscami albo podpiąć inny i odpalić na 3 cylindrach na chwile w celu adaptacji. I podpiać oryginalny wtrysk.

 

Po aktualizacji softu w ecu wszystkie wtryski na nowo sie zaadptowały do ecu i problem znikł. Wystarczyło usunać/ zaadoptować je na nowo bez aktualizacji ECU i zaoszczędzić $$

 

(wtryski się same adoptują)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.