Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, nie mam pojęcia co się stało z moim klekotem. Stałem sobie przed przejzdem kolejowym, automat na "D" i tak stałem na heblu (nie długo - może z 2-3 minuty). Szlabany się otworzyły, puściłem hebel, przetoczyłem się przez przejazd, dodałem gazu,ale zamiast przyspieszenia obroty spadły na 400 rpm, dodam,że silnik był rozgrzany. Za chwilę był zakręt, więc po skręcie kierownicą silnik zgasł. Po wystudzeniu do połowy nieieskiego pola samochód odpalił, ale znów miał 400 rpm i zero reakcji. Pracował tak może z 5 minut, zgasł i w tej chwili odpala,ale pracuje około 2 sekundy i gaśnie. Panowie co to może być?
Opublikowano
Problem rozwiązany - po zmianie pompki paliwa 0,25 bara (0,2 oryginał VDO) pękł przwód ( wcześniej z niego jedynie kapało). Samochód dostał paliwo bezpośrednio na pompę wtryskową i odpalił bez najmniejszych problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.