Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. jestem nowym użytkownikiem tego forum. chciałem zadać pytanie i oczekuję pomocy z waszej strony. do tej pory byłem posiadaczem samych passatów diesel i w tym temacie zawsze czułem się mocny. teraz chciałem spróbować zabawy z bmw i zrobić w miarę mocną maszynę aby móc nią się dobrze pobawić. interesowało by mnie bmw e30 . czy możecie mi powiedzieć co do tego auta by pasowało mianowicie jaki silnik mógłbym sobie tam wstawić , załóżmy kupując e30 318 mógłbym tam wstawić 4.4 v8 . proszę o jakieś sensowne podpowiedzi. jeśli chodzi o zaplecze i warsztat to nie mam z tym problemu ponieważ mam firmę z paroma autami dostawczymi i na bieżąco w swoim warsztacie grzebiemy przy autach tylko ze to same diesle i busy więc troche inna bajka. klatka zawieszenie to też sobie poradzę. pozdrawiam i z góry dziękuję
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E30 to taki samochód ze i v12 wejdzie, silnik z toyoty, hondy itp. Do normalnej jazdy starcza m52b28 lub m54b30. M60, m62 to już dają dużo frajdy. Ogólnie ograniczenie to fundusze.

 

PZDR>

Opublikowano
jeśli chcesz pomęczyć trochę bardziej auto, to radziłbym coś z palety m50, żeliwny blok nie tak łatwo zmęczyć, a alu już potrzebuje większych pieszczot :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Ten samochód bedzie stricte do meczenia. Nie bede nim jeździł na codzień do pracy wiec prosze o propozycje tylko w tym kierunku :)
Opublikowano
no to obstawiałbym m50 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym stawiał na v8 4,0 286 KM. Jest kilka firm co opanowału do perfekcji swap tego silnika. Jeśli nie masz zajawki by sam robić, to lepiej dac komuś zrobić, co wie co trzeba zrobić i jak. A tak to metodą prób i błedów. nie wszystko jest na forach, sporo to po prostu tajemnica zawodowa. Jest sporo rzeźby, poczawszy od chłodnicy, mocowaniach silnika, skrzyni, przekladni, miski, serwa, kończywszy na wiązce, wale. Wszystko jest do przerabiania. Jeśli nie chcesz się to bawić to rzeczywiście m50 będzie lepsze. O wiele mniej zabawy. Ale wiesz 192KM to nie to samo co 286.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.