Skocz do zawartości

Pompa paliwa, przekaźnik nagrzewnica i takie tam..


DonBanDitOo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zwracam się z prośbą o pomoc..

Od tygodnia już sprowadzam moją nową bunie z nad morza, jak nie kapeć to paliwo, jak nie paliwo to teraz znowu echo..

Pierwszy postój przez cały długi week ostatni po przejechaniu 300km, okazało się coś z pompą paliwa (co to sam dokładnie niewiem, brak styku, zawiesiła się a może i zapchała) w każdym bądź razie wyciągnięta odpalona na którko i poszła... trasa z częstochowy do pszczyny elegancko dobijała nawet 180km/h także paliwa jej niebrakowało, jednak po drodze zauważyłem że wsysło mi wentylator z nagrzewnicy na każdym biegu głucho ;/ w katowicach jeśli się niemyle, że to ona - zaczęła strasznie wyć pompa wspomagania o ile to ona .. uspokoiło się to dopiero po wyjechaniu z katowic jednak odczułem chłodek stwierdzając że chyba coś jest wogóle niehalo z nagrzewnicą bo ledwo co było czuć ciepełko ( gdzie przed awarią pompy wcale dmuchać niemusiało a w autku jak w piecyku). Dojechałem na pszczyne i postój, postała w mrozie z pół godziny i miałem jechać już docelowo wreszcie do domu a tu silnik zaklepał pary razy i zamilkł i tak w kółko kilka obrotów wału i gaśnie.. wtedy temp. na drugiej kresce tj. jeśli jest w bmw jak w pozostałych 75stopni..

Szukałem szperałem i znalazłem kilka twierdzących rzeczy jednak bez szczegółów objawów wiec niewiem czy jest jak u mnie.. w każdym bądź razie dochodze do wniosku że paliwo idzie bo za każdym razem silnik ruszy ale po kilku sek. gaśnie, tu stawiałbym na zapchaną pompe lub przekaźnik ciśnienia, nową pompe mam już ale co dalej jeśli to niezadziała? prąd jest iskra też bo zaskakuje więc to odpada, pompa była w zasadzie zrobiona chodź niewykluczam że znów mogło ją sieknąć chodź dziwne że do momentu zgaszenia szłą jak burza ( defakto filtr rudy jak miedź) niestety niewiem gdzie znajduje się owy przekaźnik i czemu on służy, ewentualnie może komuś przychodzi coś jeszcze do głowy, co jeszcze pamiętam to to że strasznie falowały obroty w trasie na wolnych raz po zatrzymaniu siedziało na 1k i po chwili spadało innym razem 1k i skakało innym rzem zaś pi razy oko 300-700 i pochwili się normowało .. czy może to mieć coś np. wspólnego z nagrzewnicą? i co to za dźwięk ... takie jakby wycie .. z tego co zauważyłem w bmw to normalny dźwięk tylko tak nierzuca się w ucho ale u mnie momentami tak wyło że zagłuszało prace silnika... sorki za to że się tak rozpisałem ale sądziłem ze silnior bedzie konkret jednak okazało się inaczej a szkoda już mi robić dym o to bo i tak okazyjnie była kupiona a męczy mnie to już bo nawet do domu nieudało mi się nią dotrzeć a do tej pory lubowałem w oplach a widze że bmw stanowczo różni się we wszystkim a chce jak najbardziej sprecyzować problem :P

Dla precyzji e36 1.8 92r. i niestety modelu silnika jeszcze nieznam a widze że różnią się nawet w tym samym litrażu

Także czy to pompa paliwa to okaże się jutro

prąd odpada na pewno

ciśnienie paliwa? jak to sprawdzić i jak to jest z tym przekaźnikiem

czy może mieć z tym coś wspólnego grzanie?

i co mi tak wyje pod tą maską... :?

Będe wdzięczny za jak najbradziej rzeczową pomoc, jutro jade grzebać i chciałbym nią wrócić wreszcie do domu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ciepełko to przyczyną może być zapowietrzony układ, spuść cały płyn z chłodnicy oraz bloku silnika, uzupełnij go nowym no i odpowietrz bo to standardowa procedura. Jeśli to nie pomoże to będziemy szukać dalej przyczyny tego mankamentu. A czy masz klimę czy zwykły nawiew ? Aha a jeśli chodzi o wycie to może mało płynu w pompie do wspomagania :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i to glupio brzmi i laikowo ale serio niewiem xD ten panel mowo mi klima bo raczej niemaa nic takiego na wyposazeni co wymagalo by tego.. a wiec tak sprawdzilem pompe paliwa na krotko brak reakcji coo do wolnych saczacych obrotow znalazlem dziure w gumie dolotu reszta narazie czeka na prad w aku. W zbiornoczku wspomagana plynu malo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc temat do zamknięcia

Nieodpalał przez brak paliwa, pompka wysiadła jednak.

Wycie to rzeczywiście brak płynu w pompie wspomagania ( do tej pory w żadnym ze swoich takich dźwięków niesłyszałem także troche zrozumienia;)

Ogrzewanie hmm... tego niewiem co się stało ale działa i wentylator i nagrzewnica :P

Skaczące obroty przez nieszczelny dolot, dostał nową gume i trzyma obrotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.