Skocz do zawartości

E60 520i WBANA31020B913914 Czy bac sie przebiegu?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Ogladalem te auto. Gosc calkiem spoko itd, nie handlarz. Gaz swiezy wstawiony w tym roku w maju, blacharka itd wszystko wporzadku tylko jedno pytanie, czy bac sie przebiegu?

Ogolnie prosze o opinie co sadzicie o tym aucie? Koncowka vin b913914 .

 

http://otomoto.pl/bmw-520-i-kat-e60-automat-C31021217.html

 

Z gory dziekuje za opinie.

 

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANA31020B913914

Kod typu NA31

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.20

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)

Tapicerka STOFF EDWARD/ANTHRAZIT (ABAT)

Data prod. 2004-08-25

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2RAA LM RAEDER TRAPEZSTYLING 134 BMW alloy wheel, trapezoid style 134

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonić do ASO i próbować nakręcić na jak najwięcej informacji...

 

Przebiegu się nie musisz obawiać, w Polsce nie jeden by chciał taki mieć, lecz to nie musi oznaczać, że jest oryginalny, tym bardziej, że jak piszesz gaz wstawiony w maju i sprzedaje po pół roku?? Żeby gaz się zwrócił trzeba zrobić spokojnie te 20-30tys. albo i lepiej jak jest droga instalacja, a co do dopiero wyjść na plus...

 

Mimo, że najsłabszy silnik i słabe wyposażenie cena i tak wydaje mi się niska, tym bardziej z LPG.

Więc potwierdzić przebieg, bezwypadkowość, ewentualne usterki, dodatkowe koszta - stała procedura ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten gosc kupil te auto okazyjnie od jakiegos znajomego ktory wyjezdzal zagranice, ogolnie nawet mowil mi ze jezdzil seatem wczesniej i po wygooglowaniu nr tel znalazlem ze rzeczywiscie sprzedawal seata w ogloszeniu piszac ze sprzedaje poprostu bo trafil mu sie okazyjny zakup. Teraz uznal ze auto poprostu jest dla niego za duze, jezdzi glownie po miescie i to jednak nie to czego szukal, a kupil tylko temu ze okazyjnie i pomyslal ze sobie sprawdzi. Gaz mowi ze mu sie juz prawie zwrocil bo przejechal jakies 8000km, a mowil ze po 10000 mu sie zworci, roznica 30zl - 100km gaz, 60zl - 100km benzyna . Ponoc wszystko jest w oryginalnym lakierze poza przednim zderzakiem, szyba przednia wymieniana, reszta oryginal. Przebieg itd, ponoc spawy nawet sam sprawdzal jak kupowal. Mowil ze sprawdzal dosc dokladnie auto przed zakupem oczywiscie nie znaczy to ze ja tego robic nie bede:) Nie handlarz. Moze rzeczywiscie warto by bylo je brac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obliczeń wynika, że proporcja ma się bardziej 2:3 niż 1:2 w porównaniu kosztu gazu do benzyny na jakiejś tam trasie, bo gazu praktycznie zawsze bierze trochę więcej od benzyny (np. 7,5 PB trasa -> 11-12 gazu; 12 PB miasto ->14 i lepiej gazu), do tego dochodzą też koszty przeglądu (regulacji, filtra) czy częstsza wymiana świec więc albo wciska bajki, że już mu się prawie zwróciło albo założył najtańszą instalację jaką miał do wyboru.

 

jest dla niego za duze, jezdzi glownie po miescie i to jednak nie to czego szukal\

Nie chcę snuć tu jakichś teorii, ale nie bardzo wierzę w takie rzeczy ;) Od Ciebie więc zależy sprawdzenie czy faktycznie auto sprzedaje z tego powodu. Jeśli faktycznie jesteś tak zainteresowany, to jazda do serwisu z nim, albo przynajmniej oględziny z kumatym mechanikiem, podpięcie pod kompa itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, mowil ze gazu bierze mu w trasie ~10 raczej lekko ponizej. Miasto ~15, ale przelozyc to na benzyne powiedzmy 8 w trasie do 12-13 w miescie to i tak powiedzmy wezmy miasto na warsztat, 15lpg x 2.5 = 37.5 pln - 100km, 12pb x 5.5 = 66 pln = okolo 30zl oszczednosci na 100km wiec 3000zl na 10000 km. Za instalacje placil 3500zl z tego co mi mowil. No nic, sprawdze chyba te auto dokladniej ale musze jeszcze przekonac zone bo jak ogladalismy na zywo to mowila ze za duza 5tka i ze nie bedzie nia jezdzic itd ze sie boi i zebym 3ke szukal...ja jednak chyba bym wolal 5tke.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, mowil ze gazu bierze mu w trasie ~10 raczej lekko ponizej. Miasto ~15, ale przelozyc to na benzyne powiedzmy 8 w trasie do 12-13 w miescie to i tak powiedzmy wezmy miasto na warsztat, 15lpg x 2.5 = 37.5 pln - 100km, 12pb x 5.5 = 66 pln = okolo 30zl oszczednosci na 100km wiec 3000zl na 10000 km. Za instalacje placil 3500zl z tego co mi mowil. No nic, sprawdze chyba te auto dokladniej ale musze jeszcze przekonac zone bo jak ogladalismy na zywo to mowila ze za duza 5tka i ze nie bedzie nia jezdzic itd ze sie boi i zebym 3ke szukal...ja jednak chyba bym wolal 5tke.

Poniżej 10 w trasie to trochę szyte grubymi nićmi, jak miałbyś faktycznie już jeździć tym samochodem to nie byłbym takim optymistą. Ceny gazu to tak raczej 2,6-2,8, do tego początkowo jedziesz na benzynie, więc nawet licząc 25zł oszczędności na gazie to też tak optymistycznie, więc wychodzi zwrot tej instalacji po ok. 14tys. km. Dodam jeszcze, że sekwencja do R6 za 3500 to niska półka i np. ja bym takiej do tego samochodu nie wpakował, ale to moje zdanie. Licz też się z tym, że prawie od razu czekałby Cię przegląd i wymiana świec, jak chcesz mieć wszystko na cacy, więc to też zmniejsza oszczędność gazu.

Mam wrażenie, że już za bardzo podpaliłeś się na ten samochód i wierzysz w każde słowo sprzedającego :wink:

 

Jeśli piszesz o "3" E90 to w porównaniu do E60 różnica spora - jakość wykonania, zawieszenie, ilość miejsca - wszystko na + w E60. Zawieszenie w E90 jest twarde jak na fabryczne i jak dla mnie za twarde szczególnie na polskie drogi, ale tutaj też masz + dla E90 bo świetnie bierze zakręty. No i koszty eksploatacji w E60 będą większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ogolnie mam problem zawsze z podjeciem decyzji. Nawet do konca do BMW nie jestem przekonany wiec...moze to tak wygladac ze wierze w kazde jego slowo, ale nieskromnie przyznam ze raczej znam sie na ludziach i jestem w stanie ocenic gdy ktos cos sciemnia. Ciezki orzech do zgryzienia, auto dla mnie raczej na miasto wiec licze sie ze spalaniem tych 15l lpg. Instalacja Stag.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ogolnie mam problem zawsze z podjeciem decyzji. Nawet do konca do BMW nie jestem przekonany wiec...moze to tak wygladac ze wierze w kazde jego slowo, ale nieskromnie przyznam ze raczej znam sie na ludziach i jestem w stanie ocenic gdy ktos cos sciemnia. Ciezki orzech do zgryzienia, auto dla mnie raczej na miasto wiec licze sie ze spalaniem tych 15l lpg. Instalacja Stag.

Potwierdź najpierw ten przebieg. Jak nie masz nikogo ogarniętego kto mógłby obejrzeć ten samochód to nie widzę innej możliwości niż zabranie go do serwisu z podpięciem pod kompa, lepiej odżałować kilka stów i mieć spokojne sumienie, a w E60 trochę elektroniki jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.